• Dolly Bride

Festlokal i Kungälv/Stenungsund???

Är det någon som vet någon prisvärd festlokal i detta område (även tjörn orust) gärna nära havet /sjö.

• Svar på tråden Festlokal i Kungälv/Stenungsund???
  • frujohn

Hej!!
    Jag skall gifta mig i Kungälv.. Vi har valt orenteringsstugan i Fontin... Kanske inte världens vackraste lokal, känns mer som en sportstuga. Den rymmer väl 50-55 pers. Men den är fräsch. Har väl inte fårr nått exakt pris ännu, men den ligger runt 1500 tror jag. Sen har jag blivit tipsad om stenungsön(??) Som tydligen skulle vara bra, har själv inte tittat på den. De ordnar även med maten där.
    Lycka till!!

• viccy

fest lokalen skulle ligga nära havet, då bör du nog kolla Getskärs vandrarhem om de har något ligger i Stora Höga. I Skärhamn har de också en lokal med úthyrning men jag tror att det bara är för konferenser,

Hett tips kolla kommunernas hem sida!!!

• helmina

Göteborgs spårvägar har en samlingslokal som uthyres i Lycke/Tjuvkil (mellan kungälv o Marstrand ungefär) där finns även små stugor att hyra för långväga gäster. Kolla på www.skraddaron.se

• Millemill

Hej DollyBride!

Ska försöka komma med lite tips på lokaler i Kungälv, jag har själv bara varit i några enstaka utav dem så jag vet inte hur frächa dem är.

# Thorskogs Slott - Västerlanda
    # Socitetshuset på Marstrand
    # Carlstens Fästning, Marstrand
    # Kvarnkullen
    # Folkets Hus i Ytterby

Sen finns det ju bygdegårdar runt om åxå:
    # Nödinge Bygdegård
    # Spekeröds Bygdegård
    # Ödsmåls Bygdegård
    # Jörlandagården

För att nämna några...

Svar på tråden Festlokal i Kungälv/Stenungsund???