• xela

Gabriella Sellman

Någon som har opererats av Gabriella Sellman (gärna bröst op)?
    Skriv gärna hur ni tyckte resultatet blev och hur ni tyckte att hon var på konsultationen.
    Jag ska opereras av henne och har varit på en av två konsultationsbesök hos henne. jag tyckte hon verkade bra men jag skulle velat att hon gav mig lite mer förslag på storlekar än vad hon gjorde, kändes som hon la över hela den biten på mig, och jag kan lova att hon sett mer opererade bröst än mig så något tyckte jag att hon kunde ha sagt.

• Svar på tråden Gabriella Sellman
  • EnYsterSyster

xela

Yes, jag gjorde en bröstförstoring hos henne för 3 månader sedan och har innan dess gjort en fettsugning också hos henne. Jag är nöjd.

Det stämmer att hon lägger över ansvaret på val av implantat och storlek på dej eftersom smaken är som baken och hon omöjligt kan veta vad du tycker är "lagom stora bröst". Jag köpte själv BH-inlägg och hade nästan en halvår för att vänja mej och välja storlek. Jag skriver inte mer här, läs bakåt i tråden "Bröstförstoring (4)" och "Bröstförstoring (3)" så får du veta mer om min operation. Hon gör naturliga bröst, inte för stora.

Svar på tråden Gabriella Sellman