• J+S

Pannsmycke...

Någon som vet var man kan få tag på pannsmycken???
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Pannsmycke...
  • Henrics tjej

Nämen, är du oxå på jakt efter pannsmycke, J+S?! Sammanträffande! Jag har sneglat massor på camias hemsida och på andra ställen på nätet, och det finns många som är jättefina! Men det känns å andra sidan lite sådär att beställa utan att ha fått "känna" på det innan. Hoppas du hittar nåt fint, lycka till!

• J+S

Henrics tjej!
    Är det här du är nu för tiden
    Ja, det börjar nästan bli lite läskigt det här...
    Det är väldigt svårt att veta hur det blir på huvudet om man säger så. Hade nog tänkt mig nåt lite enklare som bara har nån liten grej som hänger ner i pannan, man vill ju synas bakom smycket
    Du har inte kollat nån annan stans? i nån affär eller så?

• Henrics tjej

hehe, jodå, jag är väl lite varstans här på forumet... Men ibland tar jag en välbehövlig /läs: beordrad/ paus!

Det var en minimässa här i Göteborg i helgen, och där ställde en butik ut som heter Prickig Katt. De tillverkar egendesignade smycken och hårprydnader till bröllop, och de menade att det inte var några problem för dem att tillsammans med kunden ta fram något som känns bra. Kostade visst mellan 450 och upp till 2000 kr ungefär. Det verkar vara svårt att hitta i butik annars, har frågat på andra ställen, men dom fattar knappt vad man menar!

Svar på tråden Pannsmycke...