• 26 aug

Bröllop den 26 augusti???

Tänkte höra om det finns några augusti brudar från Linköping??

• Svar på tråden Bröllop den 26 augusti???
  • Thindris

Vi ska gifta oss den 26 augusti Jag är född och döpt i Linköping men bor nu i Umeå.
    Var ska ni gifta er?

• 26 aug

Det blir Landeryds Kyrka. Den ligger ungefär vid Hjulsbro. Ska ni gifta er i Umeå?

• Thindris

Nej, vi ska gifta oss i Linköping. Vi ska gifta oss i Kärna kyrka. Först skulle vi gifta oss i Kaga kyrka där jag är döpt. Men den kändes så liten så det blev Kärna kyrka istället.
    Vilken tid ska ni gifta er? Vi hade bokat kl 14 i Landeryds kyrka, men avbokade
    Var ska ni ha festen?

• 26 aug

Klocka 15.00. Varför avbokade ni Landeryds kyrka?

• 26 aug

Festen ska vi ha i Rystad Folkets hus. Ni då?

• Thindris

Vi vilel gifta oss kl 15, och så kände vi inte att vi hade någon personlig koppling till Landeryds kyrka. Kärna kyrka känsn mer personlig eftersom jag är döpt i Kaga kyrka och de ligger nära varandra och i samma församling

Vi ska ha festen på Livgrenadjärmässen. Hur många gäster komemr ni ha?

Vi ska skicka ut inbjudningar till straxt över 60 personer, men tror att det blir mellan 40-50 gäster, det är väl så att det alltid är några som inte kan komma...

Hur långt har ni kommit i planeringen?

• 26 aug

Vi sitter just nu och klipper till de sista inbjudningskorten. Vi bjuder runt 65 personer men räknar med att ca 50 kommer. Vi skickar även ut en inbjudan där vi bjuder kollegor från jobbet,och de får komma efter middagen ca 21,00. Där har vi bjudit ca 35 pers. Jag har bokat frisör & make i Ekholmen. De ska bara ha 1200 kr för rubbet. Det tycker jag låter väldigt billigt. Har du bokat frisör än?

• choko

Vi gifter oss också den 26 augusti, på Lövsta slott. Ligger rätt bra till i planeringen. Alla kläder klara, börjat med inbjudningskorten och imorgon ska vi ut till Lövsta och planera lite mer för middagen osv. Spännande, men visst känns det som att det är långt dit och är overkligt Kanske blir det mer verkligt när snön försvinner?

Svar på tråden Bröllop den 26 augusti???