• E.L

Tygblommor

Är det ngn som har tips på var man kan hitta fina tygblommor. Ska ha på min klänning. Helst i vitt/naturvitt/beige.

• Svar på tråden Tygblommor
  • Miimic

Hej!

Bra fråga...jag skulle också vilja ha tips. Men jag funderade på att kolla på klädbutiker. Eller sånna som har smycken. Det är ju rätt så inne med sånna blommor både som broscher och hårsmycke. Kanske går att göra om nåt sådant till en blomma att ha på klänningen. Jag har redan tre vita tygrosor som sitter på min klänning men kanske vill ha nåt annat.
    Miriam

• Storasystern

Vet inte riktigt vad det är för sorts blommor ni är intresserade av, men man kan köpa väldigt fina tygblommor (med blad och stjälk av plast) på t.ex. NK och sen ta bort bladen och stjälken... Fast det kanske inte var sånna blommor ni menade?

• E.L

Jo, det borde ju funka! Jag tänker ha den på klänningen, vid midjan ungefär. Så den ska vara rätt så stor. Vart på NK finns det såna blommor? Nere vid stora ingången, så har de väl bara äkta blommor, eller?

• riikka

mitt emot NK bredvid gallerian finns det en affär som heter the one.. dom har jätte fina stora rosor och andra plastblommor

• E.L

Tack så jättemycket! Ska kolla där.

• Storasystern

NK har en stor avdelning med tygblommor. Den ligger längst ned i ett hörn och är väl värd ett besök!

Svar på tråden Tygblommor