• 2/9 2006

    Zorbas 9/2 kl 17:00

    Gör ett nytt inlägg om träffen på torsdag, mest bara för att få skriva först! =)

    Helgen har varit bra men fullt upp. Jag fyller år idag så sambon hade bjudit ner en av mina vänner från STHLM i helgen - som surprise. Jag hade ingen aning och blev JÄTTE glad. Vi har inte träffats sen i september.

    Jag har inte bokat bord ännu så det går bra att haka på fortfarande. De jag skrivit upp är:

    -Em
    -Snärtan
    -Sandra
    -Jessli

    Några fler?

    /M

  • Svar på tråden Zorbas 9/2 kl 17:00
  • augustibröllop-06

    Grattis grattis!! Vilken gullig överraskning av din sambo!

    Ska bli jätteskoj och ses på torsdag igen!

    Hur gick det förresten med klänning sen, har du bestämt dej än?

    Synes på torsdag!
    Kram//Em

  • 2/9 2006

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa, jag har hittat min klänning! Tar med kort på torsdag! Måste visa den för några flera än Fredrik och personalen i butiken!

  • 2/9 2006

    Nu har jag bokat! 17:00 på Zorbas. Jag tycker att vi kan träffas inne, det är så äckligt väder... Jag har bokat i Maria.

    See You!

  • Jessli

    Hej på er!

    Och grattis i efterskott Maria!:)

    Hoppas någon av er hinner läsa detta innan kvällen. Jag kommer inte kunna komma... verkligen jättetråkigt. :( :( Hade verkligen sett fram emot detta, men jag måste plugga ikväll till tentan imorgon. Låg med migrän igår och måste ta igen alla pluggtid som jag förlorade där.

    Ha det jättekul ikväll tjejer! Hoppas vi ses snart!

    (Hm... jag vågar knappt säga detta men nästa träff är den 2 mars va? De har lagt in en tenta den 3 mars... helt osannolikt... Jag kan väl inte be er att fundera över ett annat datum...? :-/)

    Kram J

  • augustibröllop-06

    Jessli- Synd! Hoppas tentan går bra i morr´n i alla fall! Vi får väl diskutera datum för nästa träff i kväll och lägga ut här sen... Får se vad vi kommer fram till, är ju inte det lättaste att få ihop alla!

    Kram//Em

Svar på tråden Zorbas 9/2 kl 17:00