• 2007?

Festlokal i Eskilstuna

Hej, är det ngn som har förslag på mysiga lokaler att ha bröllopsfest i? Gärna där man kan ha catering.

• Svar på tråden Festlokal i Eskilstuna
  • Fru Brunn snart

Hej!
    Jag är oxå på jakt efter en lokal gärna centralt runt kloster kyrka. Får du nått napp så hör gärna av dig, jag gör det samma. Skjulstastugan är bra men för långt bort för oss.Lycka till

• Tessangumman

Vi ska ha våran fest i Odd Fellows festvåning och vi ska ha catering. Det finns plats för många och det finns kök och porslin.

Vid kloster kyrka finns det en lokal där busstationen låg förut. (där tivolit brukar vara vid Å festen.) Jag tror att det är Finska föreningen som hyr ut den. Vet inte med storlek men den ligger nära.

Lycka till

• coolcat

Den ligger en bit utanför Eskilstuna, men är SÅÅ fin. Husby-Rekarne församlingsgård! Kyrkan är också jättefin. Hyra för lokalen fredag kväll till söndag kostar ca 3900 kr. Det finns två stora ljusa rum med trägolv, stora fönster, och kakelugnar. Dessutom garderob, kök, och två smårum där man kan ha video för barnen, eller låta de gamla vila sig Jag blev helt förälskad när vi var där, det får vara värt att det är en bit bort...

Svar på tråden Festlokal i Eskilstuna