• sommaräng

Frisör i Vansbro med omnejd?!

I behov av hjälp!

Är inte bosatt i Dalarna och undrar därför om det finns någon själ som kan hjälpa mig med att hitta bra frisör
    i Vansbro eller i trakterna kring
    Vansbro (max 30 min bilfärd).

Jag har glimtat frisörskylt på vägen mellan Vansbro och Dala Järna med namnet "Yanas" (tror jag att det var). Någon som vet något om dem/henne?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Frisör i Vansbro med omnejd?!
  • Cheerio

I Björbo finns Annas Hårvård. Henne når du på 0241-23656.

• sommaräng

Tack för tips!

Fler..!?

• heda

Yana har en hemsida du kan gå in på där hon har bilder på en del uppsättningar hon gjort. www.yanas.se.
    Ett annat tips är Lilla hårmetropolen 0281-10817. Hon är toppen. Klippte mig alltid där när jag bodde i Vansbro. Min syster har även gjort balfrisyr där. Det blev jätte bra!

• sommaräng

heda:

Har du någon aning om vad Yana och Lilla hårmetropolen har för priser? (och om de kan hjälpa till med make up också?!)
    Tack på förhand!

Någon som lurar på fler tips kanske?

• heda

Vet inga priser men jag vet att de gör make up bägge två. Ring gärna och prata med dom. Det är jättegoa tjejer! När är den stora dagen? (om man får vara lite nyfiken)

• loppi

Yanas e tooook bra! Mina vänner har gjort sina bröllops frisyrer där och dom blev jätte bra! Rekomenderar varmt

• sommaräng

Fick inte tag på Yana per telefon så jag har mailat. Håller tummarna att hon är ledig den dagen vi gifter oss!

Tack för hjälpen allihop!

Svar på tråden Frisör i Vansbro med omnejd?!