• H.C

Kemtvätt och skrädderi i Malmö

Hej
    När man kemtvättar en brudklänning, vad kostar det ungefär och får man den då pressad eller betalar man extra för det? Kan någon tipsa om bra och hyfsat billig kemtvätt i Malmö med omnejd.

Skulle också tacksamt ta emot tips på en bra (och gärna prisvärd) skräddare som gör ändringar på brudklänningar.

MVH
    HC

• Svar på tråden Kemtvätt och skrädderi i Malmö
  • H.C

Ingen från malmötrakten som behövt kemtvätt eller skräddare??

HC

• SimbaBimba

Hej, har precis fått min klänning kemtvättad och den blev jättefin. Speciellt med tanke på att den var helt nerfläckad utav rödvin ;(. Betalade 380:- för det. Tror att det viktigaste är att hitta en bra kemtvätt snarare än en billig. Min var jättebra fast hon håller på och skall sälja verksamheten men du kan prova...tror att den bara heter kemtvätt och ligger på Davidhallsgatan, samma gata som Bodouir, brevid mäklaren precis vid bushållsplatsen. Lycka till

• H.C

SimbaBimba: Håller med dig att hellre bra än billig, men det är ju aldrig fel att få med båda:)

Jag tycker dock att 380 kr är ett bra pris, inte för att jag vet vad det kostar på andra ställen. Kanon, tack för tipset. Jag jobbar inte så långt därifrån så då smiter jag nog in där en dag.

Fortfarande inga tips om skräddare??

MVH
    HC

Svar på tråden Kemtvätt och skrädderi i Malmö