• chicky

Bästa Volymsprayet?

Vad änvänder ni för volymspray?

Jag har tunnt hår och vill ha volym, mest uppe på huvet eller vad man ska säga, i hår rötterna. Men vet ej vad ja ska använda för spray..

har ni nå tips?

• Svar på tråden Bästa Volymsprayet?
  • strikeapose

Jag kan rekommendera en grön metallflaska från KMS. Har tyvärr inte koll på det exakta namnet just nu, men den finns att köpa hos en del frisörer.

• rocketqueen

Jag sager Tigis "Root Boost" i morkbla sprayflaska fran Catwalk-serien, ett spraymousse som du fonar haret med for basta resultat.

• Modelina

rocketqueen : Får man mycket volym av denna?

• anpiemonus

Sunsilks nya volymspray med speciell "sprut" som man använder i hårrötterna är topppen!

• nippon

Lanza´s vinröda volymspray, jösses vilket spray! Man behöver bara lite!

• rocketqueen

Modelina, japp det far man, om man anvander det med en fon (ta inte for mycket mousse bara). Valdigt likt L'Anzas.

• Modelina

ojj nu blev det svårt.. vilet är bäst av dom där 2 då?

• Modelina

nippon: Är det ett volymspray?

• rocketqueen

Jag tycker inte att det ar nagon skillnad mellan dem, vad jag har markt av. :)

• nippon

Japp det är ett volymspray!

• rocketqueen

nippon, menar du Root Effects?

• Modelina

okej, tack för svaren :)

ps. är det ngn som har testat small talk,superstar från bedhead tigi? Vad tyckte ni om dom?

• nippon

Oj, root lift fanns det nog med ja, men detta är själva hår sprayet.
    Tror det finns flytande gelé, rootlift och spray i den volymserien i Lanzá.

mvh

• rocketqueen

Battre att da anvanda en riktig root lifter om man vill ha volym, an "bara" spray som latt kan bli for mycket.

• LindyLou

Modelina:
    Superstar från TIGI sa bara "swooosch" :) Massor av hållbar volym!

(jag har inte provat de andra som nämns så kan inte säga hur den är i förhållande till dem men den är s--tbra *ler*)

• Piloten

Håller med om superstar från Tigi. (jag känner mig som en tigi-säljare, eftersom jag har snackat om den i andra trådar) Men, den är verkligen kanon!

• Modelina

Hur ska man använda superstar? I fuktigt hår? Enbart i hårrötterna eller hela håret? Föna för bästa resultat? Hur mycket ska man ta?

• S.C

Tigis catwalk är också superbra, men om den är bra just för volymen vet jag inte. Frisyrer däremot!

Svar på tråden Bästa Volymsprayet?