Bästa Volymsprayet?
Vad änvänder ni för volymspray?
Jag har tunnt hår och vill ha volym, mest uppe på huvet eller vad man ska säga, i hår rötterna. Men vet ej vad ja ska använda för spray..
har ni nå tips?
Vad änvänder ni för volymspray?
Jag har tunnt hår och vill ha volym, mest uppe på huvet eller vad man ska säga, i hår rötterna. Men vet ej vad ja ska använda för spray..
har ni nå tips?
Jag kan rekommendera en grön metallflaska från KMS. Har tyvärr inte koll på det exakta namnet just nu, men den finns att köpa hos en del frisörer.
strikeapose: menar du den här flaskan?
www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/43e313bd00a021aa2741c0a80114067e/Product/View/3593
puffar*
Jag sager Tigis "Root Boost" i morkbla sprayflaska fran Catwalk-serien, ett spraymousse som du fonar haret med for basta resultat.
rocketqueen : Får man mycket volym av denna?
Sunsilks nya volymspray med speciell "sprut" som man använder i hårrötterna är topppen!
Lanza´s vinröda volymspray, jösses vilket spray! Man behöver bara lite!
Modelina, japp det far man, om man anvander det med en fon (ta inte for mycket mousse bara). Valdigt likt L'Anzas.
ojj nu blev det svårt.. vilet är bäst av dom där 2 då?
nippon: Är det ett volymspray?
Jag tycker inte att det ar nagon skillnad mellan dem, vad jag har markt av. :)
Japp det är ett volymspray!
nippon, menar du Root Effects?
okej, tack för svaren :)
ps. är det ngn som har testat small talk,superstar från bedhead tigi? Vad tyckte ni om dom?
Oj, root lift fanns det nog med ja, men detta är själva hår sprayet.
Tror det finns flytande gelé, rootlift och spray i den volymserien i Lanzá.
mvh
Battre att da anvanda en riktig root lifter om man vill ha volym, an "bara" spray som latt kan bli for mycket.
Modelina:
Superstar från TIGI sa bara "swooosch" :) Massor av hållbar volym!
(jag har inte provat de andra som nämns så kan inte säga hur den är i förhållande till dem men den är s--tbra *ler*)
Håller med om superstar från Tigi. (jag känner mig som en tigi-säljare, eftersom jag har snackat om den i andra trådar) Men, den är verkligen kanon!
Hur ska man använda superstar? I fuktigt hår? Enbart i hårrötterna eller hela håret? Föna för bästa resultat? Hur mycket ska man ta?
Tigis catwalk är också superbra, men om den är bra just för volymen vet jag inte. Frisyrer däremot!