Sova isär natten innan bröllopet.
Är det någon som har eller har tänkt sova ifrån eran 2b natten innan vigsel, jag ser det som romantiskt och han ska inte se mig som färdig brud innan kyrkan, men undra om jag kommer att kunna sova?
Är det någon som har eller har tänkt sova ifrån eran 2b natten innan vigsel, jag ser det som romantiskt och han ska inte se mig som färdig brud innan kyrkan, men undra om jag kommer att kunna sova?
Vi sov isär. Jag sov hemma hos en av mina systrar tillsammans med min bästa vän som var tärna. Min man sov hemma hos sin bestmans mormor tillsammans med bestmanen så så klart. Vi bodde inte där vi gifte oss så vi hade massa strul med att hitta sovplatser till alla gäster och framförallt de som var med under bröllopet och hjälpte till. Min man såg mig först när det var dags för fotografering.
Vi ska inte sova isär natten innan,då kan ingen av oss sova...
Men däremot så ska gubben,våran grabb och hans bestman och några grabbs till dra i väg på morgonen,så huset kommer under dagen endast bestå av en massa tjejer(vuxna som barn)
Så han kommer ändå inte se mej föräns i kyrkan...håhå...det närmar sej
Jag har funderat på det, men vi kommer inte göra så, helt enklet av praktiska skäl. Det kommer vara så mycket att göra och organisera dagarna innan bröllopet så det kommer bli alldeles för omständigt att också sova på olika platser. Eftersom vi bor ihop sedan sex år tillbaka tycker jag dessutom att det blir lite "spel för galleriet", det är ju inte så att vi inte delat säng innan bröllopet direkt... På bröllopsdagen kommer han ändå inte se mig som färdig brud förrän det är dags eftersom jag åker iväg till min frissör och gör mig iordning och sedan åker därifrån till vigseln. Men självklart, smaken är som baken!
Vi kommer oxå sova tillsammans, vi har bokat hotellrummet för två nätter så vi sover där både före och efter så att säga, jag kommer inte hller se min blivande brudklädd innan det är dax för fotografering eftersom hon oxå smiter iväg för att göra sig i ordning.
//JanneHV71
Nä, det kommer nog vara svårt nog att sova ändå den natten - ska man dessutom sova ensam? Hualigen!
Dock kommer inte vi heller se varandra "färdigklädda" förrän vi möts i kyrkan...
Vi bodde isär, av praktiska själ.
Vi gifte oss en bra bit hemifrån så jag och min mamma bodde på det hotellet våra gäster bodde och min man sov hos sin mamma tilldammans med marskalken.
Vi bodde så i 4 nätter innan vigseln.
tänker sova med min fästman men han får inte se mig göra mig i ordning och så :)
Jag och min blivande man ska också sova ifrån varandra. Min svägerska som är min tärna ska ev. hämta mig och åka till hennes föräldrars hus och bada bastu och sen åka tillbaka till mig och ha det bara mysigt. Kommer inte heller sova så mycket men det löser sig alltid =)
Vi sover ihop i mitt flickrum. Sen ska ca. 15 pers göra sig i ordning samtidigt i ett badrum (inklusive jag och min blivande). Ha, ha, det kommer att blir ett spektakel utan like och vem vet, i folkvimlet kanske han inte ens hinner se hur jag ser ut innan vi kommer till kyrkan! :)
Vi sover isär, jag delar rum med tärnan och kan köra tjejsnack.
Men m2b kommer att se mig före kyrkan eftersom han kommer och hämtar mig för att vi ska kunna åka till fotografen innan. Och då kan våra föräldrar passa på att ta massor av kort på oss först!!