• Princessa

alla <3-ns dag

hejhej! Jag skulle vilja ha tips på vad man kan hitta på för överraskning åt sambon till alla hjärtans dag? Gärna nåt som inte är allt för dyrt. Vad ska ni göra?

• Svar på tråden alla <3-ns dag
  • Mamsell K

Jag ger honom en extra puss. Det räcker och är gratis.

• Princessa

det var ju en gullig ide, men jag är ute efter nåt lite mer...extra..:)

• storstrumpa

Jag har tagit kort på mig och barnen 2 st. Vi 3 rändge ihop oss i en sån där fotoautomat som står på köpcentrat. Så skriver jag några rader om vår kärlek till honom och sätter in det i en ram. Kul ide va. Faktiskt min egen...

• Princessa

Jättebra ide! Vi har inga barn, men man kanske kunde tränga in sej med hunden där? Det måste man väl få?

• storstrumpa

Ja visst ta me hunden.. Man kan ju inte dra upp tröjan där inne annars kanske det skulle vara uppskattat...

• Princessa

oj jösses vilken text! :D

• AnelP

jag tänker ge min ett kort, en god middag och sen påkvällen blir det mysframför en film, ska åka och köpa godis som är formade som hjärtan, finns lite olika godisar i form av hjärtan somfårbli som snask till filmen

• Princessa

jag kom på en jättebra grej som jag ville göra. Jag ringde och skulle hyar simhallen, men den var upptagen! så nu funderar jag igen...

• Princessa

Finns det fler mad bra ideer! För tillfället funderar jag på bio och mat efteråt...men jag skulle vilja göra nåt vi aldrig gjort förut! Vad ska ni andra hitta på???

• MrsCanavan

När min fästman kommer hem från jobbet på tisdag kommer hela lägenheten vara nedsläkt, endast levande ljus kommer brinna i alla rummen. Ett varmt bad med avslappnande oljor och musik står redo i badrummet. Meddans han slappnar av i sitt bad, dukar jag upp en fin middag i köket. När vi ätit klart tänker jag ge honom en lång helkroppsmassage på sängen.

• Princessa

din gubbe kommer att få en superkväll, hör jag :D
    ...önskar att vi hade badkar! Blir avundsjuuuk!!!

Svar på tråden alla <3-ns dag