Roliga bilder
Jag efterlyser gulliga, roliga, tecknade bilder att sätta in i inbjudningskortet/ programblad. Vet att jag såg någons sångblad med massor av fina bilder i, men nu hittar jag inget! Var ska jag leta?
Jag efterlyser gulliga, roliga, tecknade bilder att sätta in i inbjudningskortet/ programblad. Vet att jag såg någons sångblad med massor av fina bilder i, men nu hittar jag inget! Var ska jag leta?
Vilken sorts bilder vill du ha ?
Google har hur mycket som helst.
En varning : söker du "foto" eller "bild" är det möjligt att mycket porr dycker up !
Det hände till mig ett par gånger
Atenea
Jag vill ha tecknade bilder, gärna med humor, på brudpar, med kärlekstema, hjärtan... Lite av varje. Men när jag söker på google tycker jag att jag mest hittar foton på brudpar och sånt...
Hmmm ... jag såg sådana bilder för inte såå länge sedan. Kommer inte riktigt ihåg hur jag hamnade dit , men jag har på mig att det var via någon länk som jag hittade här på BT. Om jag inte minns fel , kom jag in på BTs allmäna delen och sedan in i trycksaker . Jag tror att antingen Calligraphen eller Kortdesign har lite sådana på sajten också.
Men jag kollar lite och återkommer om jag hittar något
sök på e-kortsidor, där kan de ha lite roliga bilder
Två länkar :
www.torosearch.com
www.clipart.com
förlåt!
det är www.fotosearch.com !
Tusen tack för hjälpen. Ska leta lite och se vad jag hittar.
du kan kolla på mitt festprogram om du hittar något groups.msn.com/emmaochtommy