• Bröllopstokiig

Snygg bikini???

Jag vill hitta en ny, snygg bikini till sommaren. Men det tycks vara omöjligt. Jag är i och för sig tidgit ute, så inte behöver jag ge upp hoppet än!

Men jag skulle gärna få tips av er varifrån man kan BESTÄLLA (eller ev köpa) snygga bikinis, gärna en lite speciell.

Skall på en södernresa om några månader dessutom... Jag har storlek 70a, och det förklarar kanske den lilla svårighet jag har med att hitta ngt snyggt att sätta på mina behag i sommarsolen!!!

Ge gärna tips, snälla ni!!! Det är säkert fler som behöver det! TACK på förhand

• Svar på tråden Snygg bikini???
  • SYL

calvin klein brukar ha bade snygga bikinis och snygga underklader for smabystade tjejer..

• pickolina

Trekantsbikinis är ju inne nu och det är väl det som ser bäst ut på småbystade tjejer (enligt mig). Tycker personligen att det är skisnyggt, så länge de inte har en för stor storlek så det bara ser ut som rynkat tyg då förstås.

Var man får tag på det nu innan säsongen börjat vet jag dock inte... Finns ju LITE i affärerna men inte så mycket.

• Lanzara

Tack kära ni... Har googlat runt lite, och hittat en del intressant. Nellys badkläder väntar jag med spänning på.

Kollade just in www.laredoute.se , MEN!!! Insåg EFTER att jag hade blivit helt förtjust i deras produkter att en extra leveranskostnad på 400 kr tillkommer utanför Sverige... Och jag bor i Finland

Men för er andra-där har de VÄLDIGT snygga kläder.

Så jag söker vidare, men tack för era tips! Lite klarare är det nu..

• Drillen

Hejsan, jag har med rätt små bröst =( men jag tycker panos bekini är bra de som är trekants bekini. men kan vara lite dyr tyär=(. får solla topples annars och vara stolt över dom =) (skämta bara, men varför inte) kramar

• Bröllopstokiig

Nu har 3 av Nellys bikini kommit. Vänyat på de övriga 347!

Någon annan som har tips på snygga bikinis? (gärna m. nätbeställning!)

• Lanzara

Nåjaa... Nu är det närmare sommar. NU måste någon ha fler bikinitips???!

• Glamour

Kika in på www.tradera.se Juicy couture har en ny bikini iår som kallas för eyelet. kanon läcker!

• saphire

Hej

Jag hittar nästan aldrig badkläder i affärerna, jag har olika storlekar uppe och nere... men har på senaste åren beställt alla på antingen josefssons.se eller hm.se. Mycket olika variationer och mycket snyggt enligt mig. Även bra priser så man kan köpa flera med gott samvete

• Lanzara

TACK FÖR TIPSEN!!!

Kollade in dem... Ysch vad detta är svårt, dessutom spelar det ju inte sååå stor roll, men... Skulle gärna ha ngt snyggt!! Vad har ni för bikini?

Svar på tråden Snygg bikini???