är det dumt att önska sig rese checkar i presenter
Tycker ni att det är dumt att önska sig rese checkar i presenter..????
men vi har nog inte råd med det oxå....
Tycker ni att det är dumt att önska sig rese checkar i presenter..????
men vi har nog inte råd med det oxå....
Nej det tycker jag inte...jag tycker att man kan önska sig vad man vill ha
nej jag tycker att det är jättebra att göra så. Vi kommer bara att önska oss pengar eftersom att det ska gå till bröllopsresan...
kanske bättre med pengar än checkar???
Vi har planer på att önska oss resecheckar! Se bara till att alla handlar hos samma :) Har kollat runt lite o ticket har bra utbud. Det går att boka resor genom dem med de flesta charterbolag.
tror ni folk tycker det är konstigt att ge pengar i present???
kalla det bara inte resecheckar i ev önskelista utan presentkort på resa och så ivilket bolag. Resecheckar är för många(föräldrargenerationen) det man köper på banken och har istället för kontanter eller kort när man reser utomlands.
Menar du resecheckar, alltså personliga "istället för pengar"checkar, eller menar du presentkort på resebyrå?
Vet nämligen inte om man kan köpa resecheckar till andra, just eftersom de är personliga och måste attestras( eller hur det nu stavas..?) på banken.
Oj, jag tillhör visst föräldragenerationen.... Skrämmande!
presentkort på resebyrå menar jag....
Vi önskar oss främst resebidrag- skulle inte tycka det var konstigt om någon önskade sig det när de gifter sig- mest praktiskt faktiskt!
Det är väl bara önska på, en önskan är en önskan och inte ett krav!
Men, som sagt var noga med att välja EN resebyrå så ni får får en och samma.
jag tycker det är en väldigt bra önskan. Vi ska önska oss det, kombinerat med presentkort på IKEA för de som inte har råd att lägga lika mycket
det var ju en jätte bra tanke med ikea....där kan man ju alltid handla lite...ha ha ha
sant sant
Det blir väl allt mer vanligt att man skriver vad man vill att pengarna ska gå till istället för att få en ljusstake eller liknande! Tycker resecheckar är jättebra..då får ni ju vad ni önskar er! Bara det är på samma resebyrå..ticket eller resesäljarna eller så! Lycka till
Faran med att önska sig presentkort är att man kan få "för mycket" om man inte vill resa flera gånger. Vet ett par som erbjöd sina kompisar att köpa resecheckar och komma och besöka dem på deras bröllopsresa på tre veckor bara för att de fick så mycket över... Vi önskar oss bara pengar till en resa.