• kollo

bröllopsklänning på svenska ebay??

hej,hej!
    undrar bara om ngn här har handlat från svenska ebay? där finns ett företag som skräddarsyr den klänning du köpt, företaget ligger i kina tror jag.I alla fall, nu är det så att dem inga omdömen har så jag undrar om man skulle våga köpa därifrån? tacksam för svar.

• Svar på tråden bröllopsklänning på svenska ebay??
  • porphyria

Säljaren som jag tror du syftar på är samma som jag ska köpa min klänning av. Hon verkar väldigt seriös när jag mailade och frågade lite om klänningen (den ska iofs inte sys upp utan är redan färdig). Jag fick telenummer till henne utan att behöva fråga då hon tyckte att det var lättare att diskutera över tele istället för mail.

Bästa rådet är väl att maila henne och fråga det du vill fråga om. Be om telenumret så du kan ringa upp och kolla mer info. Då kan man ju oftast lista ut om de är seriösa eller inte.

• Fru Cinderella

Vad heter säljaren?

• kollo

ok tack, tack. såg nu att det verkar vara två stycken pers. som säljer billiga klänningar,ngn grace och en anna! kanske heter de ngt annat, det är mailnamnen iallafall.

• kollo

porphyria, var det en svensk tjej som du pratade med? vart är hon stationerad?

• porphyria

Kollo, jag ringde aldrig upp henne för annat kom emellan, men jag har haft frekvent mailkontakt med henne. Anna heter hon. Ska beställa min klänning idag (efter att ha mätt och mätt och mätt) :)

Svar på tråden bröllopsklänning på svenska ebay??