blonda slingor
Har blonderat mitt hår, men för att få det att se lite livligare ut tänkte jag ha i ljusare slingor eller nåt. Undrar bara om någon vet om det fungerar? Vilka produkter man ska använda.
Har blonderat mitt hår, men för att få det att se lite livligare ut tänkte jag ha i ljusare slingor eller nåt. Undrar bara om någon vet om det fungerar? Vilka produkter man ska använda.
Jag tycker att om du redan har blonderat hår och vill ha ytterligare blonda slingor, så tycker jag att det vore bäst att låta en frisör göra dem, så att det inte slutar med att håret blir slitet och risigt...
Slingorna blir snyggare placerade också då...
Loreals "high-lights" är jätte bra, gör inte håret "gult"! Men få hjälp av någon med nacken är mitt tips.
Läste innan att det är ju så Jessica Simpson gör, blonderar hela håret i en guldblon och sedan slingar riktigt ljusa slingor
Jag hadde nog också gjort hos en frisör, om man inte är duktig eller har en vän som är bra på att lägga slingorna snyggt.
Jag har blont hår och färgade ljusa slingor sist jag var hos frisören! Håret mår mycket bättre av det än slingor. Så det är mitt tips!