Varning för lurendrejare
:( Hej, vi alla som har problem med vikten vet hur lätt det är att falla för nån produkt el annons där man kan gå ner i vikt, jag beställde från Banta.nu "internetföretag" och dum som jag var betalade jag in summan på några hundra direkt till företaget för att få hem produkten fortare, det var före
julafton och jag har fortfarande inte fått hem några piller i skrivandets stund,
Dom i företaget skrev att det hade blivit förseningar från Holland men att dom just fått in varorna och att dom höll på att skicka ut dom till kunderna förfullt och det var snart 4 veckor sedan...hmmm borde det inte ha kommit fram vid det här laget?
Jag är nog grundlurad och vill med detta varna andra för detta företag!? Så får det banne mej inte gå till, dom har nu slutat att svara på mina funderingar över vart mina varor tagit vägen, kanske låter jag allt för arg men att bli lurad är ju inge kul direkt och pengarna nu efter julen behövs ju så väl, jag som hade tänkt lägga dom på en cambridgekur istället, men tänkte att prova på nått annat oxå och så blir det så här :( grrrr
Men nu har jag ju varnat andra iallfall att inte begå samma misstag som jag..