• Pyret 78

Fotograf i Skövde

Är det någon som kan tipsa om en bra amatörfotograf i Skövde? Jag ska gifta mig lördagen 25/2 i samband med min andra sons dop och vill inte/har inte råd att lägga ut 5000-10000 kr på en ateljéfotograf.

• Svar på tråden Fotograf i Skövde
  • Bröllop i maj

Hej!

Vi vet en fotograf som finns på kinnekulle. Har sett hans bilder i tidningen och de är fina. Vi ska ha honom som fotograf på vårt bröllop.
    Han har inte så farliga priser.

Jag lägger ut hans internetadress så kan du kolla själv. www.euroshots.se/

Lycka till!

• elis

"Fotogruppen" är inga amatörer men jag tror inte att de är så dyra.

www . fotogruppen . se

• Pyret 78

vi har faktiskt bokat fotogruppen. kostar 2600 kr för fotograferingen och sedan betalar vi för det antal kort vi vill ha. har tagit kort på vår son där förut och blev jättenöjd.

• 19/8

Hej! Vi har bokat fotogruppen. Vår kostnad är bara 2000 kr. Kanske för att vi valt att enbart fota inne i studio? När vi var inne i deras ateljé och såg tidigare bröllopsfoton tvekade vi inte en sekund. Otroligt fina och bra bilder. Jag tror man ångrar sig senare i livet om fotona inte är bra, utan amatörmässiga. Sen behöver man ju inte välja Skövdes dyraste fotograf (inga namn nämnda), någon måtta på det hela får det vara!

Kram

• Pyret 78

det var ju inte så svårt att fatta vilken du menade 19/8. finns ju inte mer än en till att välja på. vi ska få betala 2600 oavsett om det blir i studio eller inte. beror på vädret

• 19/8

Lycka till Pyret med bröllop och dop, det börjar närma sig förstår jag! Ja, kanske förstod man lite för lätt vilken fotograf jag menade..hoppas jag inte sårade någon med det! De är ju väldigt duktiga...

Njut av din bröllopsdag och lycka till med fotograferingen!

• Pyret 78

tack 19/8. jag ska njuta i fulla drag

• Jeka

Någon som har erfarenhet av Teamfoto i Lidköping?

• Sagan

En fördel med fotogruppen är att de fotar digitalt. Det innebär att man inte behöver bestämma innan om man vill ha fotot i färg eller svart/vitt och att man utan problem kan få både ock. Kanske gör andra fotografer också det, men det kan vara värt att fråga om!!

Svar på tråden Fotograf i Skövde