• Delicatoboll

Klacka om stövlar

Vad kostar det???

Alltså vill byta ut sen lilla plattan på klacken innan den försvinner helt och själva klacken förstörs.

• Svar på tråden Klacka om stövlar
  • Delicatoboll

Puffar redan...vill verkligen veta ungefär hur mkt det kostar??

För jag har ingen aning

• Blivande Fru!

100kr inte mer
    Det var ett tag sedan jag gjorde det men det låg runt den summan.

• Delicatoboll

Skönt att höra, ska in med dem imorrn och förhoppningsvis kan jag få dem klara imorrn. Åker nämligen bort på tis och vill ha med dem, så det vore skönt om det kan bli fixat innan helgen

• Nilo

Det borde inte tar mer än någon timme, men jag brukar aldrig komma billigare undan än 130:-, oftast dyrare. Undrar vart Blivande Fru går..?

• Andreas_flicka

Hej, det kostar 80 kr i uppsala hos den skomakaren som jag tycker är överlägset bäst.

kram

• Delicatoboll

suck hade lite bråttom imorse så jag glömde dem såklart...men men bara det är klart på tisdag. Kanske åker in till stan imorgon eller så chansar jag på att de inte har allt för mkt att göra på måndag och jag kan lämna och få dem då. Känns lite riskabelt om det blir så att jag ska få dem på tisdag eftersom det är verkligen sista dagen.

• Delicatoboll

Eftersom jag startade tråden vill jag bara säga som ett avslut att jag idag har klackat om mina kära stövlar (eller jag och jag) och det gick på 45 min och kostade 75 kr...Så det var ju riktigt billigt och bra, är superdupernöjd!!!

De ser helt nya ut

• Blivande Fru!

Kul att du kom under 100lappen
    och att du blev så nöjd.

Nilo; jag går till en bra skomakare i Växjö.
    Kanske beror på vart man bor, vad gäller priser , tyvärr.

Svar på tråden Klacka om stövlar