Salong Vita
Någon som har varit på Vita på Nybrogatan?
Jag fundera på klipp och slingor.
Tack för svar.
Någon som har varit på Vita på Nybrogatan?
Jag fundera på klipp och slingor.
Tack för svar.
Jag klipper mig hos Sandro på Vita. Jag är grymt nöjd, han fönar som en gud!
Men jag gör inga slingor eller färgar, så det har jag svårt att uttala mig om. Tror dock att det är ett gäng duktiga frisörer på Vita!
Tack Fia.
Jag har nu varit på Vita os Ulrica (hon hade tid).
Hon har klippt och färgat mitt hår i olika färger.
Tok-nöjd, Jag har aldrig varit så snygg i håret som nu.
kolla på Vitas hemsida: www.vitaonline.se
Vad kul! Grattis.
Jag ska själv boka in en tid snart
har oxå klippt mig hos ulrica och blev jätte nöjd! så nöjd att jag har bokat henne för bruduppsättning..
snart mrs...
Vad får du betala för uppsättning på Salong Vita? Jag ringde dit och fick veta att det kostade 2000:-, men då ingick uppsättning för tärna plus löshår etc. Jag behöver inte allt det där omkring, men de sa att det kostar 2000 oavsett. Bara lite nyfiken vad du fick höra! :) Ska dit och klippa mig i veckan, tänkte bestämma mig sedan om jag tycker det är värt pengarna för uppsättningen.
snart mrs...
Tack för ditt svar! Ja, jag får väl prata med dem igen. Jag blir bara irriterad när priset alltid går upp för att man säger bröllop. Man stoppas automatiskt in i ett fack där man vill allt som brudar "brukar" vilja ha. Jag ska inte ens ha någon tärna, varför skulle jag då vilja att det ingår i priset? Och hur kan de veta att löshår blir bättre utan att ens veta vad jag vill ha för frisyr? Ja, suck... Men jag har hört att de är jätteduktiga, så jag ger dem en chans ändå! :)
Jag brukar gå till Taner på Salong Vita och har alltid varit supernöjd. Han är jätteduktig när det gäller färgning och slingor. Han skall göra min uppsättning till bröllopet.
Ni som gör uppsättning på Vita, ska de sminka också? Jag pratade med Sarah som jobbar där och hon tog 2800 kr för hår och make-up. Hon sa inget om att det ingick löshår och att tärnan blev fixad i håret... Jag kände att det var lite dyrt Jag ska dessutom bara stylas i håret, alltså ingen uppsättning utan bara lägga på spolar e t c.
Bullisklubben: jag ska göra min uppsättning på Vita men har en annan sminkös med mej, hon tar 700:- för en brudsminkning, så det blir ju LITE billigare, dessutom är det nog bättre att ta en som är proffs på att sminka och en som är proffs på hår.
snart mrs: du kan ju kolla om "min" sminkös kan göra dej också, har hört mycket gott om henne här:)
www.makingfaces.se
*tingeling: okej tack! ska kollas upp!=)