Clinique och Biotherm eller Clarins?
Hej!
Är nyfiken på vad ni andra tycker om dessa märken och om ni använder något bra för torr och känslig hud runt 30 år?
Var och tittade och kände på dem igår men vet inte vilken jag ska testa!
Hej!
Är nyfiken på vad ni andra tycker om dessa märken och om ni använder något bra för torr och känslig hud runt 30 år?
Var och tittade och kände på dem igår men vet inte vilken jag ska testa!
Jag har Clinique & är supernöjd !
Biotherms Aquasource för extra torr hy är den enda som fungerar för mig. Har testat flera av Cliniques krämer för torr hy, men flagar redan efter några dagar...
Jag har Clarins och är väldigt nöjd. Har gjort min hud mycket bättre än vad den varit tidigare. Är nog i och för sig väldigt individuellt vilka produkter som passar.
Det låter som om du får testa dig fram eftersom det varierar så från person till person, precis som för damerna ovan
Min hud klarar alla tre märkena, men den är inte jättetorr utan bara torr på vissa partier vintertid.
Har torr & känslig hur och jag har i perioder använt och varit nöjd med både Biotherm & Clarins, Cliniques hudprodukter klarar jag dock inte av.
Be att få prov på de olika märkena, så du kan testa.
Hud skulle det vara så klart, inte hur...
Tack för era tips.
Säg mig vad för krämer i Biotherm som ni tycker är bra? Tittade lite på Age Fitness krämerna men jag vet inte om dom är för aktiva för min känsliga hud.
Annis1,
vilka produkter tycker du är bra i Clarins?
mvh
Sarge, vad tycker du är bra i Clinique?
Nu blir jag ju sugen på att testa alla tre!
Vet ju tyvärr vad som är bra för någon kanske inte är bra för mig men det är ändå skoj att höra vad andra tycker!
nippon,
Clinique passar mig för att min hud blir så underbart mjuk & len!
Jag använder även deras make-up...& är jättenöjd