28 januari 2006
Är det någon mer som gifter sig 28 januari?
Är det någon mer som gifter sig 28 januari?
Jaaaaaaa, jag!!!!!!
Vilken tid har ni, kyrka, mycket planering kvar??
Kram Bride no 1/Johanna
Vi också!
Vi gifter oss kl 17, förhoppningsvis utomhus (beror på vädret). Borgerligt. Det är bara en massa småsaker kvar nu, och praktiska saker som att handla. Känns som vi hinner med det vi ska.
/Jois
JA vi gifter oss då med!
Känner mig helt snurrig just nu.
Kan inte fatta att det är så snart.
Svårt att koncentrera sig på jobbet tycker jag ....
Vad har ni kvar att planera?
SKa ni åka iväg på nån resa efter ?
Kram
Jag me!
Visst är det svårt att koncentrera sig på att jobba! Det är tusen små detaljer till bröllopet som jag tänkter på hela tiden, finns inte plats för jobb i huvudet.
Jag ahr problem att sova på nätterna!! Tänker, å tänker å fasar å mysre allt på samma gång!!
Ja det är mycket små pyssel kvar!!
Det är bara lite mer än en vecka kvar nu!!
Vi gifter oss i Nykvarn (bor i stockholm, men gifter oss en bit utanför)i eden finaste kyrka vi hitta!!
vad har ni för mat? Klänningar, märke/sort??
Har så många frågor!!!
Kram
Vi gifter oss kl 15 i Uppsala stadshus!
Jag har nog inte heller fattat att det är redan nästa vecka jag ska gifta mig. Jösses!!!
Jag har panikkänslor till och från. Även om jag tror att allt kommer att ordna sig och hinnas med, så känns det lite osäkert med vissa detaljer. Vi har ett enklet bröllop för den närmaste släkten och närmaste vännerna, så skulle inte allt vara helt perfekt så är det väl inte hela världen. Men ändå villman ju att allt ska vara så perfekt som möjligt!
Jag jobbar på en förskola med småbarn, och de tvingar mig i alla fall att tänka på annat under dagarna! :D
Nu ni , bara en vecka kvar!!! Kul!! hoppas ni mår bra!!!
Jag har precis blivit möhippad!! Kul, mysigt och trevligt. Precis som jag önskade utan pinsamma inslag. Möhippan innehöll bowling, bad på relaxavdelning och middag på restaurang. Perfekt!
mn, vad kul!! Jag slapp oxå allt det där pinsamma!!! Blev hippad den december!!!
Har alla tappat sugen för å skriva i den här tråden eler är det bara jag som kanppt har nåt kvar att göra inför lördagen?
Ha det tjejer!! Kram
mn73 ska det givetvis stå, hade visst numlock på ...
Nu är det bara några dagar kvar...
Det känns som vi har bra koll på läget. Vi har mest några samtal kvar, för att kolla att allt är som det ska. Och handla det sista.
Har dock inte blivit hippad än, men jag har mina aningar
Jois, vad spännade det är att inte veta när hippan kommer!!!
Ja nu är det inte långt kvar!!
Jag har inte fattat att det är nu på lördag. Förtränger det. Känner mig lite smått handlingsförlamad, fastän jag borde fixa de sista detaljerna...
Det känns så konstigt att det är SÅ snart.
Det är så overkligt, kan kan gå och tänka på det men ändå inte riktigt fatta att det är NU på lördag.
Det mesta är fixat, bara lite smådetaljer kvar. Imorron ska jag hämta min klänning ( igen ) ha lämnat in den i affären för att de skulle pressa till den och så...
Vad ska ni ge era M2b i morgongåva?
Ska ni resa någonstans på bröllopsresa?
2 dar kvar tjejer!! pirrar det? E det stressigt, här är lungt!!!
Ska duka i morgon, å blåsa ballonger, smycka lokalen lite, sen på lördag innan vigseln, så kommer det dekoreras med röda roser!!
Ska bli kul!!! Längtar nu till å bli Roberts fru!!!!!
Här är det stressigt som bara den. Hoppas verkligen att det känns lugnare imorgon kväll...
Nu har jag blivit hemkörd från festlokalen, det blir helt underbart vackert. Men det sista fick jag visst inte se....
Det blir nog en lång kväll ikväll. Men vi ska bada, dricka vin och bara mysa.
Hej på er!
Hur gick det igår??
För vår del blev det väldigt fint och lyckat! Kan inte riktigt fatta att det har hänt. Att vi nu är GIFTA och jag är FRU!!! :)
Några bilder:
www.maria-tintin.com/dagbok
Äsch, fel länk. Här kommer den rätta:
www.maria-tintin.com/dagbok.html
Grattis mn, tjusiga var ni!!!
Vår kväll var väldigt kaotisk, allt gick inte som planerat...
Kommer att skriva om min dag snart, när jag fått lite bilder å så!!
Grattis till oss alla som nu är Fruar!!!
Kramar "Fru Söderberg"