• upponer

slutat m p-piller och DEPPIG!

Slutade m p-piller för en månad sedan och har deppat ihop helt. Gråter och tjurar så gott som dagligen. Blivit ett psyko. En kompis till mig blev också jättedeppig när hon slutade m p-piller och det har inte gått över (knappt ett år). Någon som känner igen sig? Hur länge ska det hålla i sig? Vad kan jag ta mig till?

• Svar på tråden slutat m p-piller och DEPPIG!
  • nokana

Sånt som rör till hormonerna kan vara trist. När man käkar p-piller förlorar kroppen mycket b-vitamin. Brist på b-vitamin kan medföra håravfall, sköra naglar , dålig hy samt humörsvängningar. Köp b-vitamin komplex med 50mg av varje b-vitamin. Käka även Jättenattljus olja. Det stabiliserar hormonsystemet och är bra för huden. Knalla in på Naturapoteket. Dom har bra service! Lycka till!

• soffan80

jag känner igen mig.. har ätit piller i snart 8 år, har bytt flera gånger blivit bättre men sen kommer det tillbaka smygande och så är man där igen...

• Amazonas

Jag har precis slutat, men känner snarare tvärt om. Min syrra har dock berättat att hon kom in i en sån fas efter 2-3 veckor. Det gick dock över igen för henne.

Svar på tråden slutat m p-piller och DEPPIG!