• Fru Cinder­ella
    Äldre 11 Jan 17:59
    1893 visningar
    18 svar
    18
    1893

    Se hit alla brudar!

    Hej
    Jag studerar på Komvux och har nu i vår tänkt ta itu med mitt projektarbete och min brillianta idé är att göra en bröllopstidning.

    Jag har gått textkommunikation A-C på gymnasiet samt även lay-out så det borde inte vara allt för avancerat att snoka ihop.

    Letar dock efter lite personer att intervjua. Intervjuerna kan gå till via tråd på BT, msn, icq, mail, telefon eller träffas på riktigt (inom linköpings området i sådana fall).

    Jag letar efter personer/par till dessa artiklar. (Passar det inte in på dig så kanske någon du känner, är tacksam för all hjälp)

    * Någon som ska ha (gärna har haft) ett temabröllop. Då menar jag inte havstema.. såvida ni inte går i sjöjungfrutstyrsel vill säga. Eller något annat udda

    * Någon/Några som har handlat av china-ekt på e-bay. Eller gärna följa någons process som ska göra det nu. bild på klänningen innan o när man fått den etc

    * Bridezillas 2006, ni som tryckte T-shirts

    * Ett par som vill prata om sin förlovning, och som har bilder från den dagen.

    * Ni som är gifta, vad händer efter bröllopet? Vad finns kvar att göra, hur känns det och det fortsatta livet tillsammans.

    * Ett homosexuellt par som ska gifta sig

    Självklart är jag öppen för andra idéer och förslag. Dessa är bara min första idé av artiklar. Det är inte säkert att alla blir av. Beror på om det hinns med om man får in bra material etc..

    Passar du eller någon annan in, skriv och berätta lite kort. Så får vi talas vid mer.

    /Cinderella (Cecilia Malmgård)

  • Svar på tråden Se hit alla brudar!
  • Pjukab­ruden
    Äldre 11 Jan 18:10
    #0