• brud nyår05

Nyårsbröllop. Brud nyår05

Vi vaknade 8.00 på nyårsaftonsmorgon av ljuv ?bebissång?, men vi har sovit som en stock hela natten. Går upp, duschar och gör sedan frukost till hela gänget som sover hos oss (12 pers). Kl. 10.00 kommer min tärna, tar en kopp kaffe och sedan rusar vi iväg till min kompis Lotta som är frisör. Där rullas mitt hår upp och jag sätts ?på tork?, medan tärnan får sin frisyr fixad. Min blivande make kommer i omgångar till salongen med saker som har blivit kvar hemma när vi åkte, som t ex skor, lösnaglar osv? även maken och bestman blir fixade i håret medan jag sitter på sidan av med toklockigt och upptopperat hår och tänker - Det här kommer aldrig att fixa sig, jag ser ut som mamman i The Simsons
    När vi båda är klara så åker vi hem till Lotta och klär på oss där, för att undvika att få en massa hår på våra kläder. När jag ser mig själv så blir jag så glad, jag är jättefin! Jag känner mig som en prinsessa!!!

Fotografering ute i snön?tok-kallt!! Sedan är det vigsel kl 15.00. Allt går som smort, ingen utom bestman är nervös, vi andra är glada och avslappnade.

Efter vigseln blev det slädfärd till festlokalen. Vitglögg som välkomst skål, porterstek, koktpotatis, sås, sallad och gele till varmrätt och en super god bröllopstårta och kaffe m avec till efterrätt. Många fina tal och många glädjetårar blev det under kvällen. Sedan blev det party natten lång!
    Här kommer det bilder?.
    www.familjeliv.se/krypin/lilltiger/galleri.php

• Svar på tråden Nyårsbröllop. Brud nyår05
  • Hemligt ( fast inte längre)

Jätte fint!
    Så romantiskt med häst och släde.
    Grattis och lycka till!

• dubbelbröllop05

Grattis!Fin klänning du hade.
    Jag stod också brud på nyår!

• brud nyår05

dubbelbröllop05: hur hade ni det då? Har du bilder här på bt eller. Skulle vara kul att se. jag har läst dina inlägg förr på en nyårstråd tror jag

• brud nyår05

...fast det va ju om planeringen innan, menar jag

• Åre bruden 07

Grattis, vilka fina bilder. Önskar er all lycka till i framtiden

O vad mysigt med häst o släde...

• bride no1

Oj vad fint med häst å släde, å vad fina ni var allihopa!! Grattis till man & fru!!!

Vh

• brud nyår05

Tack så mycket!
    Häst oc släde var jätte mysigt, m inte så lätt att genomföra..
    Skotträdd häst på nyårsafton...vi har kunnat få en färd som vi sent ska glömma

Svar på tråden Nyårsbröllop. Brud nyår05