• jonneb­o
    Äldre 10 Jan 10:56
    1908 visningar
    16 svar
    16
    1908

    Finns det fler Norrtälje brudar/par

    Skulle vara kul om lära känna fler norrtälje brudar/par.
    Själv gifter vi oss den 5 aug.

  • Svar på tråden Finns det fler Norrtälje brudar/par
  • björns­brud
    Äldre 10 Jan 18:27
    #0

    tjenahej! Här är en till Norrtäljebrud - bröllop den 12 aug nu till sommaren!

  • jonneb­o
    Äldre 12 Jan 15:42
    #0

    Finns det inga fler?

    Björnsbrud - vart gifter ni er? Vart ska ni ha festen. Hur långt har ni kommit i planeringen?

  • björns­brud
    Äldre 12 Jan 18:19
    #0

    vi gifter oss i vätö kyrka och har sedan festen på engelbrektstunet. När det gäller övrig planering så är bestman och tärnor klara, frissa och smink (min faster), fotografi (min m2b:s moster), catering (ska vara klart), tårta (en liten smula i Norrtälje - DYRT!) Kvarstår är klänning (lite smått panik där), blommor, bestämma meny, bröllopsresa, alla kort och papperssaker (inbjudan, meny etc), transport (vill åka båt från kyrkan till lokalen) och säkert en massa massa annat puh! Var gifter ni er?

  • Tesso
    Äldre 12 Jan 19:40
    #0

    En till!!
    Gifter oss i Länna ka den 2 september, och därefter blir det Lännagården.

  • jonneb­o
    Äldre 12 Jan 20:08
    #0

    Vi gifter oss i Malsta kyrka och har festen på Bergsstugan.

    Tesso - Hur långt har ni kommit

  • Tesso
    Äldre 12 Jan 20:22
    #0

    kyrkan och lokal bokad. ringen utsedd, klänningen ska provas i morron, inbjudningarna planerade och "provgjorda" men i ett annat papper.
    Jag har mycket planerat men inte så mycket som är gemonfört. själv då?

  • Tesso
    Äldre 12 Jan 20:34
    #0

    bil från kyrkan är oxå klar, där har vi 2 alternativ. Helst Hot Rod (stavning??) om det regnar så blir det en gammal mercedes från -63 eller -73.
    Kul med någon i samma sits att prata med, har inte så många...

  • jonneb­o
    Äldre 12 Jan 20:42
    #0

    vi har bokat kyrka, lokal, frisör...ring och klänning har jag kollat på. Tror att det blir en nixa 324. Ni då? Är på Ingvor´s eller?

    Har ni tips på bil, har kollat lite. Men allt verkar så dyrt...

  • Tesso
    Äldre 12 Jan 21:07
    #0

    Ingvors! Vet inte vilken modell det är, men kan återkomma i morrn.

    Angående bil så har vi tur, min svärfar äger mercedesen och han skulle bli sååå besviken om vi inte åkte den, och svärmors nya "kille" äger hot roden som är den bilen jag helst av allt vill åka.

    Var ska du sätta upp håret, och hur ska du ha?

  • jonneb­o
    Äldre 12 Jan 21:20
    #0

    En tjej ifrån Hallstavik brukar klippa mig så hon ska även fixa min frisyr och kommer hem till mig.

    Maila mig gärna istället så kan vi prata lite mer
    jenny@rodenekonomi.se

  • jonneb­o
    Äldre 25 Jan 15:41
    #0

    Finns det verkligen inga flera brudar?

  • 12 aug 06
    Äldre 25 Jan 16:27
    #0

    Ännu en som gifter sig i Norrtälje.. 12 augusti är det dags i Rådmansö Kyrka och festen är på Marholmen. Vi har nog inte hunnit planera så mycket än, eftersom i båda jobbar utomlands. Var gör ni smink och hår? Har ni något tips på fotograf?

  • jonneb­o
    Äldre 25 Jan 16:41
    #0

    Vi har bokat Geji foto, men har ingen aning hur bra bilder han tar. Har ingen erfaranhet av någon alls där.

  • mattes­brud06
    Äldre 1 Feb 17:21
    #0

    Hej!

    Här kommer en till....

    Jag gifter mig den 5 aug i Vätö kyrka
    och sen blir festen på Engelbrektstunet.

    Jag önskar också info på någon som gör hår/smink i Norrtälje.

  • cajsan
    Äldre 23 Mar 11:02
    #0

    Hittade er länk nu!

    Gifter oss den 20 maj!

  • romi
    Äldre 11 Apr 12:14
    #0

    Hej!
    Ser att de flesta gifter sig detta år i denna länk...Så fint!! Finns det någon som varit på engelbrektstunet som har bilder därifrån, vi letar efter lokal i Roslagen till maj 2007 och tyckte engebrektstunet verkar väldigt fint. Men de hade så få bilder på deras hemsida... Vi bor i Norge och ska på visning i maj, men det skulle vara skoj att se hur det ser ut redan nu... Lycka till med all vidare planering!! =)

Svar på tråden Finns det fler Norrtälje brudar/par