Smala lår
Hur ska man träna för att få det?????
Eller är det bara bantning som gäller
Hur ska man träna för att få det?????
Eller är det bara bantning som gäller
Bantning eller åtminstone någorlunda bra kost plus raska långpromenader gör susen!
det går inte att punktförbränna för att få smala ben just, så enda alternativet är att gå ner i vikt och hoppas att låren blir smalare.
Tyvärr är en del födda med mindre muskler och tjockare benstomme än andra men med träning och bra kost så går det att åtminstone få lite smalare ben men nåt benrangel blir man nog inte tyvärr.
Jag inbillar mig att simning kan vara bra för benen eftersom det inte påfrestar lårmusklerna så mycket. Stavgång tror jag också kan funka.
Som de andra redan har påpekat så är det bra kost och motion som gäller. Du ska också försöka styrketräna benen för då kan de se smalare ut om man kan se muskler under fettet så att säga.
Jag har haft smala lår så då borde jag väl kunna få det igen!!!!!!
Ja har du haft smala lår så är det nog inte omöjligt att du kan få det igen.
Hej hej
Jag är lång och smal, det jag undrar däremot är hur man får bort det "lilla" extra fett man har på sidorna...det är inte mycket, vilket gör att det är så svårt att få bort. Har man tighta jeans tex skjuts det upp och ser mindre roande ut! Någon som har ngt tips? Jag tränar regelbundet, men det är ett ställe som inte vill ge sig...
Ät så lite socker,vetemjöl du kan. Ät mycket fibrer (grönsaker och frukt), rätt sorts fett och drick mycket vatten + din motion. Då är jag övertygad att det kommer att funka.
Kom förresten på att ni även kan spela fotboll, då tränar man bort lite av sladdret på insidan av låret! (När man dribblar)