Ni som jobbar som hotellreceptionist!
Vad tycker ni om ert jobb??
Vad tycker ni om ert jobb??
Utvekla frågan lite tack. vad menar du? något särskilt du tänker på eftersom du har satt rubriken "relationer"?
Relationer har inget med det att göra egentligen, det bara hoppade in där..
Har blivit erbjuden ett sådant jobb och funderar på hur jag ska göra, därför jag är lite nyfiken från er som vet!
Jag har jobbat extra i flera år som hotellreceptionist. Riktigt roligt och omväxlande jobb! Du får träffa massa olika människor och prata många olika språk (om du kan!). Det gäller att vara öppen, trevlig, glad och myyycket service-minded
Lycka till
vad har du jobbat med tidigare?
Jobbat för tillfället i butik.
Vet att jag vill ha det här jobbet, men det är alltid intressant att höra vad andra tycker
Saker som är bra, plus saker som är mindre bra..
Jobbar..
Att du jobbar i butik är jätte bra för då vet du troligtvis hur man tar folk på ett bra sätt. Att arbeta som h.receptionist är jätte kul men kan ibland vara väldigt påfrestande och stressigt. Vill du ha jobbet så tycker jag du ska ta det. För som sagt det är ett jätte intressant arbete och det händer verkligen nåt hela tiden ( iaf på de lite större hotellen ).
Lycka till
Jag tycker inte om d...Har jobbar som receptionschef på hotell nästan 3 år. Det ger mig inget att dela ut en nyckel och informera om frukosten..Låter kanske negativt Tycker också det är mycket låg lön med kollektivavtal...
Får jag fråga er, hur många språk kan ni som jobbar/jobbat som det?
Tycker det verkar vara ett rätt roligt jobb
5 språk kan jag...dock inte flytande men ok..
Jag är utbildad receptionist och har jobbat på hotell och ALDRIG mer. Men det kan ha att göra med att jag inte trivdes alls på jobbet. Men hotell är inget för mig. Jag tyckte oxå det verkade jättekul tills jag började jobba med det.
Nu jobbar jag i reception, fast inte inom hotell och jag stormtrivs!