• ia.

Den här gången gäller det!

Hej Tjejer ( och killar ? )
    Nu är jag här igen, jag var här en sväng i somras när jag försökte gå ner.
    Det är lite skillnad nu, Jag har en underklädes fotografering i mitten av februari.
    Den 15e februari ska jag alltså väga 5 kilo mindre.
    Jag vägde mej idag, 55,2.
    Jag är 164 lång.
    Jag vill trimma mej, för min egen skull. Bilderna kommer synas på många ställen och jag vill kunna vara stolt över dom!
    Jag är relativt nöjd idag, men det vore perfekt om ni kunde hjälpa mej, pusha och följa med. Självklart vill jag att ni skrier och berättar hur det går för er!
    Det här är ett jättebra sätt, hjälp, men ändå inte FÖR personligt!
    (Man vågar berätta när man syndat, hah)
    Sköt om er!
    Börja IDAG!
    Kram ia!

• Svar på tråden Den här gången gäller det!
  • ia.

Härligt, absolut. Det vill jag verkligen.. Själv har jag ju lite lite tid på mej å måste nästan känna pressen genom att skriva en egen tråd:)
    Men jag kikar in å kollar hu rdet går för er;) Tack!

• Ellte

Oj, är du modell eller nåt? Är det företaget som kräver att du ska vara underviktig? :( Låter ju hemskt...

• FinallyMrs

Tycker nog att du väger tillräckligt lite redan nu! Men om du vill se "slankare" ut, kanske ett gymkort skulle va nått?
    Har du inga kompisar att åka till gymmet me? Det skulle vara det bästa om du "tonade" din redan "smala" kropp & inte att du äter mindre..

• ia.

Ellte
    Nej, jag är inte modell, tyvärr hah. Jag pluggar design och utbildar mej inom mode. Det här är ett projekt jag själv har startat. Jag designar och ställer upp som modell, själv den här gången. Allt med viktnedgången är bara för min egen skull.:)

FinallyMrs
    Jag har funderat på gymkort, jag har gymat förut. Men, näej, inte den här gången;) Jag vill gå ner till 50. Inte mer. Jag börjar nog gyma efter fotograferingen.
    Självklart har jag folk att gå till gymet med, men jag känner att jag blir så peppad av den här sidan, att det är därför jag vill fortsätta skriva här.

Jag hoppas att ni inte tänker fortsätta vara negtiva.. För ni har ingen aning hur mcyekt den här sidan hjälper mej:D

Svar på tråden Den här gången gäller det!