Bröllopslokal i Kiruna
Halloj Jag ska vara värdinna på min systers bröllop i Kiruna. Hittar dock ingen bra lokal som rymmer ca 60 personer och ett fem manna band. Några tips någon??
Halloj Jag ska vara värdinna på min systers bröllop i Kiruna. Hittar dock ingen bra lokal som rymmer ca 60 personer och ett fem manna band. Några tips någon??
Har inga telefonnummer eller hemsidor, men de lokaler jag känner till är;
Polarisgården (rymmer nog uppemot 70 pers)
Petsamo (upp till 150)
Förmansklubben (vet inte riktigt hur stor men borde rymma ca 60)
Vi kommer ha vår fest på Petsamo (bokas via LKAB), inte ngn jättemysig lokal men den enda där vi får plats med alla gäster.
Lycka till!
tackar, tackar!!
Ska kolla upp dem snarast!
Polarisgården är redan bokad, men det var någon annan som sa att det blir alldels för litet, det är visst bara ett enda rum där...???
Kan man hyra Petsamo som privatperson utanför LKAB?
Glavsjö: Jag tror det, men det kostar nog lite mer då. (inte så dyrt ändå) Ring och kolla, det går säkert att lösa. Vet inte riktigt var man bokar, min svärmor fixade det åt oss, men ring till Lkab´s växel och fråga.
Tack! Det ska jag göra!
Vilket datum skall ni gifta er, hoppas inte vi har planerat samma datum för då blir det ju svårt.. =)
Vi gifte oss den 5 januari, så det är redan avklarat! Var en helt underbar dag! Jag har skrivit hela berättelsen här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1399571.html
Det ligger några bilder med, men jag tror inte det var några från festlokalen tyvärr..
Vilken härlig dag det verkar ha varit! Jag och min blivande man ska gifta oss 2 september, så det är ett tag kvar... Men när man är här inne och ser alla inlägg och allt som diskuteras blir man smått nervös, känns redan som man ligger efter i planerna. Har just idag besökt den här sidan för första gången så man är väl inte riktigt van allt informationsflöde =)