• osse

Frisyrer för oss med halvlång "bebishår"??

När jag letar efter brudfrisyrer hittar jag bara massa för långhåriga. Nu har jag tunt, halvlångt etageklippt hår... Någon som hittat några bra länkar på frisyrer till denna typ av hår/frisyr? Slänger med lite länkar så kan man ju fylla på om man hittar något :)

www.hollandhair.se/brollopsfoton2004.htm

web.telia.com/~u18116693/haruppsattningar%20galleri.htm

• Svar på tråden Frisyrer för oss med halvlång "bebishår"??
  • Min-Ah

Hej, osse!

Har man tunnt hår kan man ju försöka med t.ex löshår/extensions. Kanske kan din frisör tipsa dig!

På WeddingChannels hemsida finns frisyrtips till olika hårlängder!
    Kanske kan du hitta något där!
    wedding4.weddingchannel.com/hair/hairhome.asp

Lycka till!

• osse

Tack för tipset men måste man bli medlem för att se bilderna??

• Midsommardagsbruden

Har verkligen tunt babyhår, men tack vare duktig frisör och lite löshår så blev jag jättenöjd med håret. Titta gärna om Du vill.

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• osse

Midsommardagsbruden

Vad fina ni var! :D
    Har du såpass långt hår så du kan ha det uppsatt utan löshår? Jag har etappklippt, ner till axlarna ungefär. Det är jättesvårt att hitta något bra tycker jag...

• Midsommardagsbruden

osse!

Ja jag kan sätta upp det, men det är verkligen inte längre än till axlarna och det är jättetunt, men som sagt med duktig frisör och lite löshår så blev resultatet över förväntan. Lycka till!

• Min-Ah

osse!

Oj, förlåt mig!! tänkte inte på det Det var så längesedan jag "blev medlem" att jag har glömt hur det är med det...
    Jag var just inne på sajten och kollade.

Det kostar ingenting att vara medlem, det är gratis!
    Sedan kan du surfa där så mycket du vill! Lycka till!

• osse

Ok, tackar. Då ska jag göra ett nytt försök :)

• Therése 2006-07-01

Jag har också tunt hår och kommer att satsa på mängder av löshår. Det är tur att min bästa kompis är stans bästa frisör :)

Jag har haft löshår förut och kan bara säga det att det är väldigt skönt att ha en stor fin "man" att stoltsera. Kan rekomendera det för er som vill lägga ut lite extra på utseendet då det kostar en förmögenhet.

Svar på tråden Frisyrer för oss med halvlång "bebishår"??