• nonanna

det ska gå fort och smidigt! ;)

Hejsan allihopa!
    Nu är det så att jag måste gå ner i vikt FORT, rättare sagt har jag ungefär en månad på mig, till den 31.1.2006
    För tillfället väger jag 63kilo, vill gå ner till 57-58! Tänkte skippa kolisarna, motionera dagligen och helt enkelt äta MINDRE. Kör alltså någon form av southbeach/viktväktarna.
    Finns det ngn annan som vill gå snabbt ner? ;) låt oss peppa varann isf!
    Kram på er alla!
    //johanna

• Svar på tråden det ska gå fort och smidigt! ;)
  • nonanna

Kan ännu tillägga att jag är 164cm lång!

• Ehliana

herbalife är bra .
    jag förlorade 4 kilo under min första månad med det.
    annars så ät mindre kolhydrater , mer protein. och mer grönsaker . men ska du skippa kolhydrater så är ett tips att äta multivitaminer.

• Ehliana

jag är med dig .. jag ska gå ner 5 kg till.

/johanna

• nonanna

Vill inte lägga pångar på herbalife och dylikt, dock kan jag dricka en proteindrink om jag känner för nåt annat än kött och ägg!
    Va kul johanna, vi är åtminstone två st då ;)
    ska vi börja imorgon?

Kom igen nu alla :D

• Ehliana

javistt vi börjar imon , jag har ju kört hela tiden men jag fortsätter såklart coh stöttar dig !

• loppalina

Halloj tjejer!

Jag var på Mallis en vecka i sommar och lyckades gå upp 5 kg :o Med raska promenader o mindre "grisande"( älsakar god mat) så lyckades jag tappa mina kilon igen :) Så tummen upp till er Lycka till Kram loppalina

• nonanna

Ojdå :O Vad roligt att du lyckades gå ner kilona igen :)

Idag börjar det alltså, hoppas allt går smidigt ;)

• Ehliana

japp jag körde en proteindrink till frukost.
    och till lunch så blir det quornfärs med spaggetti.

går bra .. ska ta multivitamintabletter med så man orkar med"

• Delicatoboll

Jag vill gå ner 5 kg, tänkte ha det som nyårslöfte först men eftersom de flesta har en förmåga att inte hålla sina nyårslöften så räknar jag med att det skulle inte jag heller göra. Så därför ska jag smygstarta redan idag.

• Delicatoboll

Ska inte tänka så banta-aktigt utan mer bara äta mindre och ta promenader. Grejen är den har jag redan äter hyfsat bra. Men men allt kan väl bli bättre.

• Ellebelle

Jag tycker du ska styrketräna också, det är verkligen det allra bästa för att gå ner i vikt på ett snyggt sätt. Du får muskler vilket gör att din förbränning ökar och din hållning och kroppsform kommer bli mycket snyggare.

• *tildis*

Hej tjejer!
    Får jag hänga med?
    Vill gå ner ett par kilo till vår resa om tre veckor *gulp* Åt lite för mycket julmat.
    Kör också med minimalt med kollisar. Till frukost idag åt jag köttfärssås!
    Lunchen blev köttbullar, mellis ägg och nu ikväll får det bli julskinka. Halleluja!

• Ehliana

glöm bara inte mitaminer tjejer!
    så att ni orkar med . försök få i er så mcyket av de ämnen ni förlorar genom att inte äta det ni åt innan.

Lycka till alla

• Delicatoboll

Hur går det för alla???

För mig går det hyfsat, äter iaf mindre och tar promenader varje dag

• Ehliana

ja jag håller på med mitt herballife och promernerar lite ,, det var svårt i julhelgen då man fick en massa chokladkartonger så jag gick upp 2 kg som jag snart har gått ner ...phu

• ia.

Hej Tjejer.
    Jag är ny-gammal här.. jag hängde mycket här i somras men eftersom jag inte har planerat att gifta mej så är jag bara här för nöjes skull!
    Jag har en fotografering i februari som jag håller på att trimma mej inför.
    Jag är lika lång som dej, 164 men väger 55. Jag ska alltså inte banta utan, ja vad ska man säga. TRIMMA till 50 kilo=)
    Jag hoppas att vi kan hjälpa å stötta varandra, jag vet att jag gick ner mycket och lätt när jag höll igång med all support från den här sidan!
    Kram:)

Svar på tråden det ska gå fort och smidigt! ;)