Gandhi har indisk mat. Har själv bara varit där en gång och ätit buffé, och tyckte då att det inte var överväldigande gott, men jag vet andra som tycker om att gå dit. Om du gillar indiskt finns det nyöppnade Taj Mahal också. Har aldrig varit dit, men det ser jättefint ut. Tror att de serverar indiskt.
News är ett nyöppnat ställe som snabbt har blivit jättepoppis. Jag tror att det framför allt beror på de snygga lokalerna och inredningen (vita skinnfåtöljer, bland annat en del liggfåtöljer är väl det mest talande och utmärkande - resten av inredningen följer givetvis samma stil). På den lite billigare menyn finns kall mat som mackor, sallader och bakad potatis. Jag minns inte vad det var på den varma menyn förutom hamburgare och någon slags köttbit med pommes... Men om du tänkter dig O'Learys mat, men mycket finare, tror jag att du får rätt typ av mat i huvudet. Sedan har de ju som sagt ett exklusivt utbud också, men det tror jag inte att ni var så intresserade av, va?
Annars finns flera kinesiska restauranger som Eurasia och Eastern palace. Pizzerior finns det givetvis också gott om. Harrys har just öppnat här också, men där har jag aldrig varit. Rex är ett annat populärt ställe, och den enda jag kan en hemsida till, tror jag (förutom kedjorna då) - det är rexbar . com, så där kan du ju kolla om du vill. Men vad vill ni ha för typ av mat?