• E-tuna brud

Tingsgården

Hejsan!
    Jag ska gifta mig i Eskilstuna den 19/8-2006. Vi har planerat att ha festen på Tingsgården. Vi har varit och tittat på lokalen som är välldigt fin. Vi kommer att vara cirka 70 personer.

Jag undrar om det är någon som känner till lokalen bättre (varit på bröllop där eller har haft sitt bröllop där)?
    Hur kändes lokalen (kändes det förtrångt)?

Skulle uppskatta tips och ideér.......

Med Vänliga Hälsningar // E-Tuna Brud!

• Svar på tråden Tingsgården
  • andlin

E-Tuna Brud: Har varit på ett bröllop på Tingsgården. Har dock inte koll på hur många gäster det var men det var nog ungefär så många som de kunde få plats med. Trots det tyckte jag inte att själva sittningen kändes så trång. Nu var det väldigt fint och varmt väder den dagen så eftermiddagen så flyttade hela festen ut och vi satt utomhus och så var det dans på nedervåningen. Under själva middagen blev det rätt varmt i rummet vi var i pga värmen ute och antalet personer i lokalen.
    Det enda som jag tyckte var lite störande var att det inte var bara bröllopsgäster på restaurangen när middagen var slut så festen kändes lite "splittrad".
    Förövrigt så tyckte jag som gäst att det var god mat och verkade vara bra service.

Svar på tråden Tingsgården