060606?
Är det någon som vet om man kan gifta sig den 6 juni? Kyrkligt?
Är det någon som vet om man kan gifta sig den 6 juni? Kyrkligt?
Du menar att det är röd dag då eftersom det är Nationaldagen?
Ring en kyrka och fråga om kyrkfolk jobbar den dagen.
Hej kan svara på den frågan... Det beror på kyrkan helt enkelt. Vi ville vara i en kyrka 060606 men de sa att det inte var en kyrklig helgdag så alla präster skulle vara lediga, eller nåt i den stilen. Ledsen över det ringde jag domkyrkan och där gick det hur bra som helst så vi ska gifta oss kyrkligt 060606. Lycka till och hoppas att din kyrka är positiv. Skriv gärna och berätta hur det går.
puff puff är det ingen detta datum?
Vi skulle gifta oss 060606 och hade kyrkan bokad, det gick hur bra som helst! Nu har vi fått reda på att jag är gravid och därför har vi tidigarelagt vigseln, blir 25 feburari ist!!!!! *hjälp*
Drakdal: Sörjer detta datum, kul att det fixade sig för er! Lycka till tillbaks!
Tråkigt eller Grattis! Eller både och! 25 feb det är ju snart! Spännande. Som sagt grattis till bebisen, när kommer den?
Får väl inse att det är ett lite udda datum då det inte infaller på en helg, men det är ju i alla fall en röd dag.
Lycka till med både bebis och giftermål.
Jo udda datum så sett men tänk att det står i era ringar 060606! Jag är lite knäpp kanske jag vet...
Bebisen kommer i September så det är ganska nytt!
Tack för lyckönskningarna, lycka till själva!
Kärleksmums:
Grattis! Spännande! Själv ska vi fira vår grabbs 1-års dag 060606! Lycka till!
Vi kommer förlova oss de datumet 060606 och sen gifter vi oss 090909 =)
Zenobia vi förlovade oss 050505 och sedan gifter vi oss 060606. Grattis och kul att ni också både förlovar er och gifter er på så roliga datumkombinationer. Men det verkar inte vara någon annan här inne som gifter sig 060606:(.
Drakdal
Den här forumet hittade jag, men det stod bara antalet par som gifter sig 060606
Hoppas du hittar några par så du kan prata med dom.
En undran bara, har ni fått några komentarer för ni gifter er på en vardag eller att folk inte kan komma´?
Vi tog 060606 som förlovning och gifta oss 090909 för att de blir samma sifror om man vänder
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1399642.html
kanske skulle ge dig länken =)
Det är ju en röd dag så det är väl främst dagen efter som blir svår för folk och för de som inte bor eller jobbar i Sverige som har problem 060606, men ingen har klagat utan alla tycker att det ska bli jättekul och att det är ett roligt datum.
Kul med att det blir lika om man vänder på siffrorna det har jag inte tänkt på:D
MMM kom på det senare att det har juh blivit en röd dag, inte lätt att lägga på minnet *ler*
Vad bra att alla är posetiva till erat val. Får hoppas våra gäster blir de den dagen vi ska gifta oss. Men som sambon säger det är juh Lill lördag då för de är en Onsdag =)
MIN födelsedag