• LindaMarie

Bröstförstoring

Viktoriakliniken?
    Jag undrar om det är någon som har varit på Viktoriakliniken och gjort en bröstförstoring? Är intresserad av att göra något åt mina urammade taxöron som hänger alldeles för långt ner... Har hört att Viktoriakliniken ska vara bra. Berätta gärna allt du vet om kliniken. Tack på förhand! Linda

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • aircondition

Det finns en stor och bra tråd där det står ALLT om bröstförstoringar här på BT. Kolla där.

• AlexandraW

Hej Linda!

Gjorde en förstoring + lyft i onsdags (14/12-05)på Victoriakliniken. Bestämde mig för den kliniken pga deras före och efter bilder. Var nämligen mycket osymetrisk och tyckte att hans bilder visade upp bäst resultat. Detta är den första platikop jag har gjort, så jag har inget att jämnföra med men kan dock säga att jag varmt rekommenderar Charles till alla som funderar på att opererar sig.

Kliniken ger ett lugnt intryck. Hans personal är helt UNDERBARA . Efter op fick man vara kvar en natt, för säkerhetsskull. Vilket min vännina som gjorde sin op på akademikliniken veckan innan, ej fick. Hon åkte hem samma dag. Bara det är en trygghet i sig tycker jag.

Gå in på deras hemsida victoriaklininken.com

det är en djungel där ute, det finns inga garantier. Det jag vet, som Charles sa åt mig, när jag var där på kosultationen var, att han inte lägger ner några pengar på marknadsföring utan får patienter via nöjda patienter.

Lycka till/Alex

• hally

Hej jag har opererat mig hos Charles och är nöjd med resultatet behandlingen bemötningen och mm. Så jag rekommenderar stället om man har råd, för dt kostar mkt hos honom jag betalade 50 000 men det finns andra ställen som tar 35 000 oxå men mna måste nog se vad som är viktigast pengar eller ett bra resultat.

Svar på tråden Bröstförstoring