• Snartg­ift
    Äldre 5 Dec 22:09
    953 visningar
    7 svar
    7
    953

    Några 060520 brudar?

    Hej!
    Är det någon som ska gifta sig 060520?Skulle vara kul att prata med nån,se hur långt ni kommit i planering och sånt.

  • Svar på tråden Några 060520 brudar?
  • Madde7­9
    Äldre 7 Dec 20:01
    #0

    Vi gifter oss en vecka innan, men det är maj oxå :) Vi tar det i januari. Vi har bara bokat kyrka o lokal.

  • Snartg­ift
    Äldre 8 Dec 13:48
    #0

    Madde79:Vart ska ni gifta er då?

  • Madde7­9
    Äldre 8 Dec 21:30
    #0

    Vi ska gifta oss i Lerum, utanför Göteborg. Viger oss i kyrkan. Hur långt har ni kommit med planeringen? Det verkar vara många som har planer redan för 2007, vi ligger rätt mycket efter ser jag...

  • Snartg­ift
    Äldre 8 Dec 22:14
    #0

    Madde79:Jag har köpt min klänning,vi har vart och provat min sambos kläder och tärnornas.Bokat kyrka har vi gjort,för den vi ska gifta oss i måste man vara ute tidigt,men vi fick iallafall inte det datum vi ville,eller den tid vi ville heller.Och vi håller på att prata lite om mat och sånt.

  • Madde7­9
    Äldre 10 Dec 17:53
    #0

    Snartgift: Vi ändrade datum till maj eftersom vi inte fick lokalen vi ville i augusti som vi först hade tänkt. + att min chef helst inte ville att jag skulle vara ledig en månad i augusti. Maj är inga problem :) Vart gifter ni er? vi har kolla mat lite med och vi vet nog vart vi ska beställa ifrån, men inte bestämt meny än. Nu är det ju jul att tänka på :)

  • Snartg­ift
    Äldre 10 Dec 18:44
    #0

    Vi gifter oss i torsångs kyrka utanför borlänge.det är en jätte fin kyrka,ligger jätte mysigt.ja både jul och så ska våran dotter döpas 4 feb.

  • Linda-­VBG
    Äldre 14 Feb 03:13
    #0

    Jag och min kille gifter oss i vänersborg 20/5 :) Då har vi varit förlovade ett år. (förlovningsdagen)

Svar på tråden Några 060520 brudar?