• soffan80

hjälp stay usps

har köpt ett par röda höfthållare idag på Hm, hade tänkt och överraska sambon nästa helg med det när vi ska iväg och fira , men hittar inga röda stay ups (bo i en liten stad) har kollat på nätet men finns bara i one size vågar ej beställa det är lite mullig rädd att dom är för små, tips om andra sajter har letat och letat...

• Svar på tråden hjälp stay usps
  • ika (fd höst05)

Jag hade nog satsat på hudfärgade eller möjligen svart strumpor, röda ser lite...lustigt ut. Men lycka till med letandet om du verkligen vill ha röda. har du kollat nätbutiker?

• soffan80

men har en röd bh + trosor o höfthållare.. tror det bli snyggast med röda stay ups när allt är rött har svarta om det krisa sig... ska till en större stad i helgen hoppas jag hittar nått där..

• abnocto

JAg ÄLSKAR stay ups och känner mig sexigare i dem. Tyvärr, eller vad säger man, bryr sig inte min karl. Han tycker att jag är snygg i ALLT så det finns ingen anledning att göra sig till. Han skulle inte märka vad jag satte på mig för speciellt, för det ska ju ändå av....
    Har du kollat Tradera om de säljer något där?

• Ellte

Fast just till höfthållare ska man väl inte ha stayups utan "stockings" (vad det nu kan tänkas heta på svenska). Alltså utan klibb inuti utan bara en vanlig kant som man klämmer fast i höfthållaren. Kan man alls knö in sån stayupklibbkant i en sån höfthållarpryl?

• soffan80

man ska har stay ups utan silicon ifal man ska har höfthållare till, min smabo bryr sig inte heller men skulle vilja överraska ändå

Svar på tråden hjälp stay usps