Eorol Kamomill blonderingsspray
Någon som provat denna spray?
Hittade den på www.bodystore.nu
Låter intressant, men frågan är om den är bra?
Någon som provat denna spray?
Hittade den på www.bodystore.nu
Låter intressant, men frågan är om den är bra?
På mig, som visserligen redan har ganska ljust hår, så fungerade det inte alls.. trotts att jag upprepade "behandlingen" många gånger. Tror hur som helst inte att det blir någon markant skillnad, oavsett vilken hårfärg du har. Om du vill bli blond så är nog (tyvärr) det enda som fungerar färgning eller blekning. Lycka till!
Jag vet flera som har blonderat sig med kamomillspray men då har dom använt den i solen, tror inte att det funkar så bra utan sol...
Har testat blonderingsspray förut när jag hade blonda slingor. Det fungerade väldigt bra, men det var pga av solen.
Så jag håller med Strulan, det fungerar nog inte utan sol. Så håll fast vid den tills det blir bättre väder, eller tills du åker på solsemester :)
blondor spray ska inte användas,anser jag. Ibland blir det fint, i bland katastrof. Som med alla hemma produkter för blekning.
Spray blond slutar "aldrig" att verka.(sitter kvar på hårstrået under mkt lång tid) Så om det skulle bli en flopp och du ska till frissan för att fixa till det är det inte säkert att det går att lösa. Pga att ämnena i blondor sprayen sitter kvar, å då har frisören inte någon kontrollöver den behandlingen som hon/han ska göra. Detta är såklart olika från salong till salong.
Men chansa kan man ju alltid. Ibland blir det ju bra!=)