akta er för dessa!!!
Varning alla blivande brudpar!
Akta er noga för MIKAEL LINDROOS och ANETTE SANDGREN som förut drev Svartsjö Slott. Jag och min pojkvän bokade Svartsjö Slott på Färingsö utanför Sthlm i augusti och först kändes allt jättebra. Efter några e-mailvändor blev det plöstligt tyst från Lindroos. Vi ringde och mailade men inget svar. Efter ett tag fick vi ett automeddelande som svar där det stod att Svartsjö Slott AB hade gått i konkurs. Då hade det gått tre månader sen bokningen. Några dagar fick vi tag på Anette som i princip skyllde allt på Lindroos, och sa att det inte var någon fara för oss och att allt skulle lösa sig. Efter några dagar försökte vi få kontakt med henne igen, men då var hos OCKSÅ försvunnen! Till slut fick vi tag på Statens Fastighetsverk, som sa att Svartsjö Slott AB hade lämnat slottet i ett fruktansvärt skick och att de inte ville ha någonting med SSAB att göra mer. Så nu har vi ingenstans att gifta oss på! Bröllopet är i mars och mycket är redan bokat... Jag är så förbannad så det liknar ingenting, och vill härmed varna för att ha någonting med dessa att göra i framtiden. De går inte att lita på!!