• riikka

Hej alla

hej alla. tänkte bara berätta att jag är ny här men har ett tag läst era inlägg och fått massor med "hjälp". Jag och min blivande har bestämt datum nu och börjat planera bröllopet.
    Vi har kommit så här långt;
    datum; 8.juli 2006
    kyrka; Lidingö Kyrka (tid; 14,30)
    Lokal; Foresta festvåning
    Antal gäster; ca.90
    Tema; Me to you nalle

Puss och kram till alla er som ska gifta er och till alla er som har redan gift sig.

//blivande Skalman

• Svar på tråden Hej alla
  • Chilianna

Hej blivande skalman och välkommen till forumet Har ni funderat på om ni ska ha färgtema? Me to you nallarna är urgulliga, vilket charmigt tema!

• Bröllopstokiig

Välkommen hit.

• riikka

Vad kul och få svar på en gång.. thanx.. känner mig välkommen.. nej vi har inte funderat någon särksild färgtema än iaf men i inbjudningskorten som jag gjort själv *stolt* är det massa grått och lite silver (har bara gjort en hittils :)).. så det får nog bli silver ..

• Chilianna

Vad ska me to you nallarna gå igen i? Hur får ni med dem- behöver tips!

• riikka

vi ska ha nallarna i inbjudningskortena.. och sen jag är en stor ebay användare så då har jag köpt en caketopper med nallarna, gästbok och en fotoalbum med dom (dom finns i wedding edition). jag har också köpt en wedding"staty" med dom på och mjuknallar (en brud och en brudgum) som jag tänkte ha på presentbordet.

Svar på tråden Hej alla