• Fru Kroon

Hej! Här har ni en ny tillkommen oktober brud!

Hej på er !!

Jag ( ja sambon får vara med på ett hörn han också :) ska gifta oss nästa år den 28 oktober. Jag hittade precis den här kategorin "vårmånad" här på forumet. Jag är van vid aktivitetn på allfforforaldrars hemsida och deras snack, ngn av er som också håller till där? Hur gör man här, kan man vara på speciella inlägghär också, kan man chatta, berätta gärna lite vad ni har för er. Hoppas att man får vara med i "gänget"
    Kram // Christine

• Svar på tråden Hej! Här har ni en ny tillkommen oktober brud!
  • ak76

Jag är också relativt ny här! Vi gifter oss den 14 oktober 2006. Här ska vi väl prata om "allt", planering, kläder, osv!

Hur långt har ni kommit?

• Fru Kroon

Hej,
    Jag har faktiskt redan boka alla de "stora" sakerna. Vi ska gifta oss i Vaxholms Kyrka (3 mil norr om Stockholm) Jag har bokat kyrka, präst (ville ha min fd konfirmationspräst, han har även döpt min son), festlokal, vem som ska sköta maten, bandet och fotograf. Oj det var värst vad jag har stått i märkte jag nu när jag radade upp allt. På vissa ställen är man ute i sista sekund tydligen och vissa ställen så skrattar dom åt en för att man är ute i gooood tid. Svårt att veta hur man ska göra. Hur långt har ni kommit, och var ska ni gifta er?

Svar på tråden Hej! Här har ni en ny tillkommen oktober brud!