• gudmor

ändrade planer

Hjälp... jag har fått spel i huvet och har ändrat alltihopa... vi skulle gifta oss i juni men nu har jag kommit på att mitt drömbröllop är ett vinterbröllop med häst och släde och en massa ljus i kyrkan... så får de bli... nu ska allt ändras.. är jag knäpp eller ?
    behöver tips på allt runt ett vinterbröllop....var hittar man fina klänningar ?

• Svar på tråden ändrade planer
  • Snö brud

Hihi
    Jag känner likadant, hade bestämt mig för ett höstbröllop när jag kom på att det är ju ett vinterbröllop jag vill ha

Du är inte ensam

• Bluebride2006

klänning kan du ta vilken du vill. sen varma skor/stövlar å varm kappa/mantel

• gudmor

vad skönt att höra att det är fler som ändrar sig, jag bara insåg att jag är inte den där skira midsommardrömmen.... utan en mer varm och myspysbrud *S*

• Cesimón

Hehe annu en som andrat sej!
    Vi borjade spana pa det for ett tag sedan, och ikvall blev det bestamt!

Bort med Maj, In med Januari!

HOPPAS bara att det inte blir alldeles for mkt kruxx med det datum vi valt nu...
    Beror ju mkt pa fotografen, om hon kan da eller inte (Mega orolig), skall ringa henne imorrn bitti och hoppas jag far det svar jag vill!

Kommer gifta oss upp i landet, bland sno och haaaaarligt vintermorker!
    Jag tillhor inte den gruppen som dromt om sitt brollop sen livets borjan, och den anda drom jag haft (forutom att gifta mej med min alskade) ar just att fa gifta mej bland snon, och fa ha en san underbart fin vinterkappa m.m. pa mej! VACKERT!

Men nu far man veeeeeeeerkligen panik!
    Sa mkt som maste bokas om, man borjar verkligen fran noll igen - fast nu med mkt mindre tid pa sej...

Sa HIT med tips, snalla!!

• Cesimón

Och plotsligt har man mkt mer tid pa sej igen... Vi beslutade idag att skjuta upp det ett extra ar. Dvs gifta oss 2007.
    Lite trist att det gar over ett ar efter forlavningen o sa, men men...

Jag har sa mkt ideer sa jag vet snart inte vart jag skall ta vagen - det kommer bli saaaaaaaaaa vackert!!

Hur gar det for er andra?

• Snö brud

Cesimón
    Vi skulle gifta oss i oktober 2007 men har ändrat det till december 2007 istället.
    Ganska skönt att ha så mkt tid för då kan man kolla priser och jämföra överallt.

Har ni fått boka kyrka?
    Vart ska ni gifta er?

• Cesimón

Nyfiken Brud

Vi har inte hunnit komma sa langt annu, vi har ett par ideer men inget spikat an. Skall kolla upp lite mer senare idag *surfar fran mobilen nu* tillsammans med min blivande.

Ideer pa vilka stallen kommer jag inte dela med mej annu, forsan vi vet vad vi vill ha - och norpat det for oss sjalva, hoppas du forstar. =)

Mitt storsta morka moln over mitt huvud ar det med fotografen, kanner mej urdum som gor det sa krangligt for henne. Hon skall ringa mej senare idag, och sa gar vi over allt =) Maste verkligen ge henne herdersstjarna, for att hon ar saaa underbar!

Men haller med, aven om vi hade mkt tid till 27 maj -06 sa kanns det skont nu nar vi bada verkligen kannt efter om HUR vi vill att var dag skall se ut, o vi vill bada ha SNO! =) Men japps, nu kan man pusta ut och kika runt i lugn o ro, fa massa ideer och andra sej tusen ggr - och anda ha tid kvar. Underbart!

=)

• Snö brud

Cesimón
    Klart jag förstår att man inte gärna berättar om sina planer om dom inte är bokade till 100%
    Vi ska gifta oss i sthlm så snö skulle vara en bonus men är inget som jag vågar hoppas på.

men kyrka har vi bokad, ska gifta oss i Oscarskyrkan i sthlm.

Och lokalen ska vi titta på sen när dom har julpyntat den, men precis som du ligger jag lågt med att prata om vilken lokal jag ska kolla på

• Cesimón

Tank va mysigt man kan gora det egentligen, oavsett vart man ar.
    Nyckelordet ar ju LJUS!

Grejjen att det kommer vara det roligaste tror jag, att fa kolla ut alla ljus o fa dekorera med det. *ALSKAR LJUS*

Om ett par ar, nar jag kan spanska, sa skall jag oppna en affar med enbart dekorationer och stearinljus (ok nagra perafin med, mest for om man vill ha rinnande stearin)

Sa skall bli sa kuuuuul att fa spana runt och pynta upp i festlokalen sen! o pa vagen, o i kyrkan o... o... hehehehe

• Snö brud

Cesimón
    Äntligen någon som är tokig i ljus
    Jag är också tokig i ljus, hela hemmet är fullt och min mamma säger att jag är beroende av ljus och lyktor

Men det finns inget finare att pynta med än ljus, med ljus kan man alltid få en mysig stämning

• Cesimón

Ljus ar uuuunderbart!!

Tack for lanken, skall in o kika omedelbums!

Svar på tråden ändrade planer