• Teessan

Elevbehandlingar på Elisabethskolan

Någon som varit där och fått detta? Vad tyckte ni i så fall? Funderar på ansiktsbehandlingen.. har tidigare gått till Gildaskolan, men Elisabethskolan är ju billigare...

• Svar på tråden Elevbehandlingar på Elisabethskolan
  • Melissa

Hej Jag var där idag första gången, har också varit på Gildas förut- Bättre priser var det som gjorde att jag ändrade mig. Elisabethskolan har egna små bås som man får vara i, istället för att man ligger och stirrar på fem andra i ett rum, det tyckte jag var bra. Så jag kommer gå dit igen.

• Teessan

Hej! Var själva behandlingen den samma som på Gildaskolan?

• gustavaa

hej jag är utbildad på elisabeth skolan i göte, och jag måste säga att både gilda och elisabeth är super. elever är väldigt måna om att allt ska bli så bra som möjligt så jag måste nog säga att det är minst lika bra som vilken annan salong.

• Anas

jag har själv gått på elisabethskolan i GBG och jag kan garantera dig att dom är billigare, dessutom är dom väldigt måna om hygien,noga och berättar allt dom gör,trevliga m.m värsta fräsha stället!!

TESTA!!!

• biancablanca

Jag skall gå till elisabeth skolan GBG på måndag för en ansiktsbehandling, kan skriva mer om det sedan, men jag tror redan nu att det är bra!

• JoLu

Har varit där och gjort ansiktsbehandling, massage. Är mycket nöjd. Framförallt gillar jag att det är egna bås man ligger i jämfört med gilda skolan.

• PaNic

Hej!

Är det någon av er som tänkt göra någon speciell behandling eller gå på SPA eller så inför just bröllopet eller möhippan? Vad och vart???

• Flummig

Vet någon Glida skolans och Elisbeth skolans telenr? Skulle behövas... Hur mycket kostar massage, ansiktsbehandling? Vad säljer de för produkter? :D

• Bröllopstokiig

Har varit där nu & tyckte att Elisabethskolan var jättebra, pga att de hade egna bås, produkterna (de använder Dermalogica & Declor) & att eleverna var mycket engagerade. Jag gjorde ansiktsbehandling, fick mycket tips & råd, efteråt visade hon mig vilka produkter hon tyckte jag skulle använda & jag fick t.o.m en provsminkning med i.d.

Men jag gillar Gildaskolan också, ska dit på fredag. Deras ansiktsbehandling innehåller ett ytterligare moment, elektoterapi. Och även om deras behandlingar sker i gemensamt "rum", så tycker jag inte det "stör" så mycket, rummet är stort & känns lyxigt, samt att det är en fördel i och med att en lärare också brukar vara där inne.

• spöket laban

jag har gått på gilda i göteborg och vi blev väldigt hårt drillade och allt ska vara exakt, hygienen gick till överdrift för att vi skulle hålla samma höga standart ute på jobben efter ... tex torkades alla sladdar med T-röd, toaletter med klorin, allt steriliseras och desinficeras vi fick inte gå hem förrän alla elever gjort sina städuppgifter :( men det var skinande varje dag! Lärare går alltid runt i rummet och ser till att man gör rätt osv. Om man vill ligga mer privat kan man be om att få en säng i lilla rummet när man bokar...men elisabeth har mycket goá märken...dermalogica:)

• biancablanca

Gjorde ansiktsbehandling på Elisabeth skolan idag och är mycket nöjd! 90 minuter av ego-behandling var skönt, kan varmt rekomendera, bra produkter och trevliga tjejer som tog emot en!

• otroligt_men_sant

Jag föredrar Elisabethskolan dels för att de har separata bås så det känns mer avkopplande och intimt och dels pga produkterna de använder (Dermalogica & Decleor).

• Lyxförpackning

Åh, vad bra det verkar! Ska nog ge min mammma en ansiktsbehandling o helkroppsmassage i present :)

Svar på tråden Elevbehandlingar på Elisabethskolan