• Teessan

Elevbehandlingar på Elisabethskolan

Någon som varit där och fått detta? Vad tyckte ni i så fall? Funderar på ansiktsbehandlingen.. har tidigare gått till Gildaskolan, men Elisabethskolan är ju billigare...

• Svar på tråden Elevbehandlingar på Elisabethskolan
  • Melissa

Hej Jag var där idag första gången, har också varit på Gildas förut- Bättre priser var det som gjorde att jag ändrade mig. Elisabethskolan har egna små bås som man får vara i, istället för att man ligger och stirrar på fem andra i ett rum, det tyckte jag var bra. Så jag kommer gå dit igen.

• Teessan

Hej! Var själva behandlingen den samma som på Gildaskolan?

• gustavaa

hej jag är utbildad på elisabeth skolan i göte, och jag måste säga att både gilda och elisabeth är super. elever är väldigt måna om att allt ska bli så bra som möjligt så jag måste nog säga att det är minst lika bra som vilken annan salong.

• Anas

jag har själv gått på elisabethskolan i GBG och jag kan garantera dig att dom är billigare, dessutom är dom väldigt måna om hygien,noga och berättar allt dom gör,trevliga m.m värsta fräsha stället!!

TESTA!!!

• biancablanca

Jag skall gå till elisabeth skolan GBG på måndag för en ansiktsbehandling, kan skriva mer om det sedan, men jag tror redan nu att det är bra!

• JoLu

Har varit där och gjort ansiktsbehandling, massage. Är mycket nöjd. Framförallt gillar jag att det är egna bås man ligger i jämfört med gilda skolan.

• PaNic

Hej!

Är det någon av er som tänkt göra någon speciell behandling eller gå på SPA eller så inför just bröllopet eller möhippan? Vad och vart???

• Flummig

Vet någon Glida skolans och Elisbeth skolans telenr? Skulle behövas... Hur mycket kostar massage, ansiktsbehandling? Vad säljer de för produkter? :D

• Bröllopstokiig