Nu har vi lagt upp lite bilder!
Tänk att nu är det dags att lägga ett första inlägg under rubriken gifta!
Den 15/10 var vår stora dag innen och dagen innan hade vi att göra till 22 på kvällen. Min man sov sedan hos sina föräldrar och jag sov hos min tärna. Veckan innan bröllopet hade väderprognosen ändrats flera gånger, men när jag vaknade och tittade ut så var det strålade sol från en klarblå himmel. Härligt!
Efter en nyttig frukost med te, grovt bröd och avokado kom hon som skulle göra iordning hår och smink. Det tog några timmar men blev jättebra. Till lunch fixade tjejerna sushi. Sedan kom killarna (brudgum, marskalk och näbb) och hämtade oss till fotograferingen, med sig hade de blommorna. Foton togs med digitalkameror av våra papporoch med svartvit film av en kompis. Vi blev jättenöjda! En del av de foton som min pappa tog ligger nu på vår hemsida och länken till bildspelet är www.sahlholm.se/foton/index.html
Sedan åkte vi till kyrkan och en vigselgudtjänst full av musikaliska inslag. Allt gick så bra och det kändes som att det hela bara tog ett par minuter. Till middagen var borden dekorerade med rönnbär, lönnlöv och servettringar av hemplockat lin. Maten smakade jättegott och tårtan som en kompis bakat var en underbar chokladdröm. När middagen var över spelade storbandet upp till brudvals och därefter forsatte dansen långt inpå natten.
Trötta men lyckliga öppnade vi presenter i sviten, sov ett par timmar och badade i jacuzzin innan vi åkte till Arlanda för att sätta oss på flyget till två veckors bröllopsres i Thailand. Mer bilder kommer att läggas upp på hemsidan så fort vi har hunnit gå igenom dem och valt ut de vi vill ha.
Lycka till alla blivande brudar!