• Sandra_sol

Otrogen ?!

jag bad min pojkvän att gå på massage på det nya skönhetsalongen i stan, men han ville inte dit pga att den tjejen som gav massage känner honom.
    När jag sa vad spelar det för roll, sa han att han får stånd när han nån tjej ger honom massage!
    jag viste inte vad jag skulle göra, jag bara skrek att han var ett svin och hur han kunde bara säga något sånt.
    För mig känns det som att han är sjuk i huvudet som blir tänd på alla som ger honom massage. Jag vet inte vad jag ska göra, enligt honom får alla killar det, och det betyder inget.
    För mig känns det att då kan han vara otrogen mot mig. snälla nån hjälp mig. Vi har varit tillsammans i 4 år.

• Svar på tråden Otrogen ?!
  • lolabe

va? Varför blir du arg på honom om han säger att han INTE vill gå dit? Fattar ingenting?

• Elin1

Hej, jag förstår inte heller resonemanget. Det är väl bra att han inser att det är pinsamt och omlämpligt. Jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte är kille, men jag kan tänka mej att det är lätt att få stånd i en sådan situation.

Var inte arg på honom!

• cissilla

Jag tycker själv inte om att bli masserad av någon som man känner, man kan känna sig lite blottad och det kan bli så personligt snack istället för proffitionellt. Tycker inte att du kan anklaga honom för otrohet pga. av det där, killar kan ju får stånd i de alla mest pinsammaste situationer. Även morgon stånd. Var glad att han var ärlig istället.

• Hemax

Först och främst så tycker jag att det är otroligt schysst av honom att ärligt berätta hur det ligger till. För det andra så väljer han ju att _inte_ gå.
    Och ändå blir du upprörd?! Sorry, men jag förstår inte ditt resonemang alls...

Det ÄR skönt att få massage! Jag kan också känna vällustkänslor när jag går på massage, vare sig det är en man eller kvinna som utför den. Känslan av avslappning, varma händer på ens oljade kropp är skönt! Och då kan jag nog förstå om man som man kan få stånd!
    Men inte fasen finns det några otrohetstankar i mitt huvud bara för att jag "njuter" av att bli ompysslad och masserad.

• Mastermind

Men herregud vad löjligt du är. Jag håller med föregående talare om att din pojkvän är otroligt ärlig och schysst när han säger som det är -och vad möts han av? Skrik och otrohetsanklagelser? Kom inte och gråt ut här sedan när han slutar vara ärlig mot dig..

Vissa killar får stånd rätt lätt, och att han får stånd när han ser och blir rörd av en attraktiv kvinna så är det ingen konstigt alls. Om han däremot börjar röra henne tillbaka och vill gå längre, då kan du börja snacka otrohet. Eller menar du att min sambo är otrogen mot mig med vår madrass och täcke nästan varje natt eftersom han ofta har morgonstånd? :D

• MieMatlådan

Vad är det som du blir arg över???
    Jag trodde tiden var förbi då stånd var lika med sexuell upphetsning! SÅ ÄR DET INTE ALLS!!!!
    Skärpning!!

• fru C. fd frk S.

?

Vem är udda här egentligen?

• Blivande fru Olsen (17/6-06)

Ställ inte frågan om du inte kan hantera svaret.

Jag förstår hur du känner, men han valde ju faktiskt att inte gå dit, han valde att säga som det var, han valde att vara ärlig mot dig.

Varför straffar du honom då?

Han är inte sjuk i huvudet. Att få stånd är helt normalt, och det händer ofta utan sexuell upphetsning.

• gustavaa

tjejen. jag har jobbat på spa och masserat alla typer av killar. många fick stånd inte ens särskilt pinsamt.skärpnng. visst kan man bli svartsjuk, blir det ofta men nånstans får man ändå lita på sin älskling

• Als Peggy

Det är självklart han får stånd.
    Spelar ingen roll hur tjejen ser ut.
    Min sambo kan få stånd av att se på en riktigt bra film, utan att det är sex med, och efter massa år med en man har jag förstått att han fungerar precis som jag, blir varm i kroppen när något är riktigt skönt, kroppsligt eller psykiskt.
    Enda skillnanden är att det syns på män medan vi kvinnor lättare döljer (och förnekar) det.

• Snitte- 5/7-2008

OJOJOJOJ jag tycker nästan lite synd om din kille.... han ville ju bara vara ärlig!

Klart att han inte är otrogen han är ju bara en vanlig kille med en helt vanlig snopp!

Jag skulle bli oroligare om han VILLE gå dit och frågade efter denna tjejen som han kände... men nu är ju inte läget så...

BE OM URSÄKT!!

• sweet saint

Jag får väl tillhöra motstådaren här då!!
    Jag skulle inte blivit glad pecis om min man just sagt detta till mig..
    Jag kanske inte skulle skrika och ha mig, men jag skulle inte heller ge honom rosor..
    Min själsfrände säger det samma!

• sweet saint

och du "mastermind"
    Herrejävlar!!!!!!
    Snacka om att vara nedvärderad!!
    Skulle jag vara sandra sol skulle jag anmäla dig!

• pumpa

Jag vet faktiskt inte vad som skulle hända med min sn0pp om jag fick massage av en kvinna som jag gillade eller tyckte var attraktiv. skulle jag få fräs skulle jag i alla fall tycka det var enormt pinsamt. Samtidigt tror jag massöser är vana vid att det dyker upp en stårfräss lite då och då. Ibland kan man inte riktigt styra över den... den poppar bara upp ibland.

Svårt att avgöra hur man skall hantera situationen i ert hem då det är omöjligt när man inte vet vilka personligheter ni har. Svartsjuk, missunsamm, öppna, fria. mm mm

• camilla80

Sandrasol:
    Jag blir också tänd vid massage eller när någon leker med mitt hår.
    han skulle kunna vara ful som stryk men det har inte med det att göra.
    Din kille blir tänd vid beröring iform av massage och detta berättar han för dig i förtroende (kanske även som ett tips för dig). Självklart blir man tänd om någon gör något som personen tänder på sexuellt. Och en massage kan ju vara ganska känslig, spänningsbefriande etc.
    Jag förstår inte hela otrohetstanken?

• Eminea

Jag är utb. massör, och att killar får stånd är inget konstigt. Även kvinnor får s t y v a bröstvårtor, är inte det samma sak??
    Ta det för vad det är. hade min man sagt det till mig, hade jag tyckt det var kul, och samtidigt synd att han ska missa en skön och bra behandling.

Måste fråga dig sweet saint vad mastermind skrev som var så hemskt??

• Mastermind

Ja, vad skrev jag som fick dig så upprörd?

• Nickolina

Jag kan bli alldeles pirrig när jag får massage....både i underlivet och resten av kroppen...den som masserar är en dam i 50 årsåldern som jag inte direkt vill ha sex med om man säger så....har inget att göra....schysst kille tycker jag...han ville ju inte att den andra tjejen skulle få för sig ngt...ta hand om denna man

Svar på tråden Otrogen ?!