H&M, Zara eller Cubus?
Vilken klädkedja tycker ni är bäst H&M, Zara eller Cubus? Skriv gärna vad ni tycker är bra respektive dåligt i erat val.
Vilken klädkedja tycker ni är bäst H&M, Zara eller Cubus? Skriv gärna vad ni tycker är bra respektive dåligt i erat val.
H&M. De andra två har så vitt jag sett inte ens kläder i min storlek.
H&M funkar alltid och Zara också, brukar vara så att när jag letar efter ngt så om jag inte hittar det på zara så finns det på hm och tvärtom.
Varför??, priserna, utbudet, bra storlekar (iaf för mig)
just det, Cubus tål jag inte....tycker att antingen är det kläder för barn eller för tanter (min åsikt)..men visst kan jag nån gång i bland tycka att ngt som någon köpt där är fint men inte så att jag orkar besöka butiken själv. Känns lite som att jag gett den några chanser men inte hittat ngt så nu är det försent
Jag tycker H&M är för rörigt och blir aldeles yr av att gå där.Zara och Cubus tycker jag har roliga kläder.
H&M har bäst utbud och okej priser meeeeen (sorry) ofta väldigt otrevlig personal och ganska röriga butiker...
Cubus ÄLSKAR jag... Det är som H&M fast det är nytt för mig. Butiken i Göteborg öppnade ju för bara ett par veckor sedan :) Däremot har jag shoppat ett par gånger på Cubus i Karlstad och varit så nöjd så nöjd :D
Zara har jag bara varit på ett par gånger... Tycker det är dyrt och små storlekar TYVÄRR för de har en hel del snyggt!
Nu verkar Cubus och H&M ha höstrea :D
Zara har snygga, roliga och prisvärda kläder.
HM har den stora fördelen att bara göra små hål i plånboken men jag håller med om att butikerna ofta är mycket röriga och att personalen har så mycket att göra att de inte har tid att vara trevliga.
ZARA!!!!
Underbara klader, kanns inte lika massproducerat som HM aven fast det ar det ;) Beror nog pa att HM finns OVERALLT i Sverige...
Det enda som ar frustrerande med Zara ar att det oftast bara finns storlek Medium kvar, det verkar som om de aldrig tar in nagot plagg i small!
De har snygga skor emellanat ocksa :)
Av dessa tycker jag att H&M är bäst. Bra utbud och mycket bra priser!
Jag gillar inte Cubus (Sthlm) för det är helt enkelt inte min klädstil.
Zara har ibland fina kläder, men jag tycker att det är för dyrt i förhållande till vad man får. Jag lägger gärna lite mer pengar på mina kläder - men då väljer jag hellre andra butiker/märken än just Zara.
Tycker ungefär samma om alla, bra
Håller med EhjärtaK = sant.
Sedan tycker jag att det beror lite på vilken H&M man går till. Vissa butiker är verkligen super röriga och dem gillar jag inte medans andra H&M butiker har lite mer struktur.
Av dem tre väljer jag Zara. Tycker att de har bättre kvalité än de andra. Köper kläder på HM och Cubus om jag vet att jag bara kommer att använda det ett par gånger.
Annars skulle jag vilja lägga till MQ och Sisters där jag köper ,ycket kläder, men nu gick jag ju ifrån frågan...
Jag måste nog säga HM. Cubus har jag aldrig varit in på. Zara har mkt fina kläder, men de är ganska dyra och kvaliteten känns inte bra. Har varit på väg att köpa jättefina plagg tills jag kollat tvättråd som sagt: "Handtvätt i kallvatten" e dyl.