Brösthållare???Tejp...
Är det någon som vet vart man kan få tag på "tejp" som man fäster brösten med?
Jag slipper gärna en Bh som sitter halvdant på min Bröllopsdag...
Hoppas att någon vet vad jag menar ;)
Ha det Bra!
Är det någon som vet vart man kan få tag på "tejp" som man fäster brösten med?
Jag slipper gärna en Bh som sitter halvdant på min Bröllopsdag...
Hoppas att någon vet vad jag menar ;)
Ha det Bra!
Tror Lindex och Twillfit har brösttejp.. Lindex ska även få in en ny bh för 169 kr(ligger info om den på deras hemsida), som man klistrar på kroppen (Twillfit har dem men där de är dyra). Då slipper man både knäppning i ryggen och axelbanden. Jag ska prova dem till min klänning. Kanske kan vara något för dej om nu inte brösttejp skulle finnas eller funka.
Tack för tipsen!
Vet du vad brösttejp kostar?
jag har köpt mina på hm.se de kostade 49kr för tre par.
shop.hm.com/shop/do&dept=DAM_UND_TIL
kolla om denna länken funkar dit
vart nånstans på lindex hemsida står det om den? Jag har letat men inte hittat... :)
det ärinte på hemtex sida jag köpte dom utan på h&m:s hemsida jag köpte dom.Står under bh
hehe, mitt inlägg var menat till githkat, om LINDEX bh. Sorry om jag var lite otydlig :).
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1281296.html
här står det lite om brösttejp vs andra alternativ
M
hej igen...
här finner du BRA alternativer...
www.eliteladies.se/
M
Jag var inne på deras sida för ett tag sedan och har varit i butiken och frågat. Men de har inte fått dem än. De i butiken vet vad jag menar men har inte fått några leveranser än. Gå dit och fråga så vet de att folk vill ha dem.
Oj jag glömde skriva att Twillfit har men de är så dyra där.. minsta pris mellan 4-500 kr.
de har sådana där kupor man klistrar på brösten på nelly.se. Minns inte vad de heter, men det verkade rätt smart, med sjysst push-effekt.