Therése: Tack, jo jag vet ju innerst inne att det är som du säger. Anledningen att det tog slut var dock att han inlett en affär med mig...även om han ju aldrig skulle gjort det om det inte var dåligt!Han gjorde alltså slut för att han hellre ville vara med mig, så det borde ju räcka som bekräftelse...men ibland är man fånig!
Mrs J.R : Ja, kan tänka mig att det inte alls känns kul ibland att ens man har barn med någon annan...ännu lättare att få "dumma tankar" i huvudet då!
Rystall: Jo, jag vet, den tanken har slagit mig också. Det är mycket möjligt att det är så till viss del...usch. Men sen är det ju också så att vi har ett stabilt och bra förhållande, bor ihop sedan två månader tillbaka, och det har aldrig kännts såhär rätt med någon som det gör nu!Men visst, det är värt att tänka på. Så att jag friar till honom av rätt anledningar.
Mastermind: Jag uttryckte mig inte så bra! Självklart tror jag att vi kommer att vara tillsammans längre än så :) Det är bara att just nu känns det som väldigt lång tid med åtta år, och att det kommer att dröja innan jag känner honom bättre än vad hon gjorde, har upplevt mer saker tillsammans med honom etc.
Nu blev det en massa repliker här... ;)